Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bare 8 levels bak deg Allerede lei av å dø Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gnome Warlock Level 20 Nå! Nick IG: Faenskap 20? Søkke. Jeg skulle spille masse ikveld, egentlig. En strålende plan helt til det fossa vann ned gjennom taket i leiligheten Menmen. Skal levle litt nå Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Oppdaterer i morgen, mkay? Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg aner ikke om du fikk PM'en av meg Frohman, men jeg slenger det inn her og jeg. I tilfelle du ikke fikk den:) "Heisann! Synes idéen deres høres spennende ut! Har spillt horde siden release, og kunne tenkt meg å prøve alliance. Har de fleste klassene over 60, så kommer nok til å gå for det jeg er best i/liker best. Shaman, enhancement. Ettersom jeg må gå resto i guilden jeg er i nå, og er ganske lei etter noen år som resto:/ Har ikke helt bestemt meg for proffessions enda, men kommer nok til å ha gathering proffessions fram til 70. For så å bytte til BS. Karen min kommer nok til å hete Arx, om ikke dette navnet allerede er tatt. Kommer på i kveld en gang, og håper det er noen på som kan invite meg^^ Mvh Thomas" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 /cheer Welcome to ze gang Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei igjen, Arx gikk visst ikke, var opptatt. Men da har jeg lagd meg en Draenei Shaman ved navn Gurlukovich på Stormreaver:) Gleder meg til å snakke med folket! Lenke til kommentar
Galxra Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Enhancement Shaman eier Har selv en i lvl 70 på Stormreaver :D Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Sorry at jeg er sein, hadde ikke muligheten til å spille i går mtp. jeg ikke hadde noen PC. Har en lock å lvle før PRD med Drøm i kveld, så jeg kommer på klokken 10. Endret 17. oktober 2007 av Frohman Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke fått spilt så mye i det siste. Mye jobbing og andre ting etter jobb. Satser på bedring snarlig! Digg å spille alliance igjen. Mye morsommere equester enn horde sine; men det har kasnkje med at jeg har gjort alle 1-40 horde- quester 10 ganger ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Blir ikke så mye levling på meg på ei stund Satser på å levle 20 før helga, før så å vente på patchen Endret 17. oktober 2007 av daruu Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hoi, er med i guildet nå, dere kjenner meg nok bedre som "strullen" Er lvl 16 warrior nuh Noe website eller VT på tur? Endret 17. oktober 2007 av oDDi2k Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ikke noe website om ikke noen stiller seg frivillig med hosting og laging av sida. VT kommer fortløpende, er vel bare å se litt rundt på CG, det. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har server, så om noen vil lage så kan jeg stille med server i alle fall Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan godt lage en web-side hvis noen andre får opp VT osv. Anbefaler folk å ha en form for link i signaturen sin til denne tråden slik at vi får med flere folk. oDDi2K @ Har du en character? Hvis ikke så start en og /w Numphy så kan vi snakkes der, ok? Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Kan godt lage en web-side hvis noen andre får opp VT osv. Anbefaler folk å ha en form for link i signaturen sin til denne tråden slik at vi får med flere folk. oDDi2K @ Har du en character? Hvis ikke så start en og /w Numphy så kan vi snakkes der, ok? Er med i guildet jeg, kaller meg Strullen. Men, i helga er jeg hos dama mi, kommer tilbake til levlinga på søndag, er snart level 18. Edit; Leif. Endret 20. oktober 2007 av oDDi2k Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Dårlig aktivitet for tiden, kommer ikke til å gidde dette mye lengre sånn som det er nå. =| Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kommer til å levle mere så snart neste patchen kommer med xp boost osv Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper det gjelder alle, for 5 aktive folk i guilden blir ganske poo. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper det gjelder alle, for 5 aktive folk i guilden blir ganske poo. Du kan jo ikke regne med at alle skal være online samtidig heller da Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det gjør jeg heller ikke. Men det er forskjell på det og å være aktiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå