Gå til innhold

Stormblåst! Alliance's svar på Drøm - reroll og bli med

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke om du fikk PM'en av meg Frohman, men jeg slenger det inn her og jeg. I tilfelle du ikke fikk den:)

"Heisann!

Synes idéen deres høres spennende ut! Har spillt horde siden release, og kunne tenkt meg å prøve alliance. Har de fleste klassene over 60, så kommer nok til å gå for det jeg er best i/liker best. Shaman, enhancement. Ettersom jeg må gå resto i guilden jeg er i nå, og er ganske lei etter noen år som resto:/ Har ikke helt bestemt meg for proffessions enda, men kommer nok til å ha gathering proffessions fram til 70. For så å bytte til BS. Karen min kommer nok til å hete Arx, om ikke dette navnet allerede er tatt.

Kommer på i kveld en gang, og håper det er noen på som kan invite meg^^

Mvh Thomas"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Kan godt lage en web-side hvis noen andre får opp VT osv. Anbefaler folk å ha en form for link i signaturen sin til denne tråden slik at vi får med flere folk. :)

oDDi2K @ Har du en character? Hvis ikke så start en og /w Numphy så kan vi snakkes der, ok?

Lenke til kommentar
Kan godt lage en web-side hvis noen andre får opp VT osv. Anbefaler folk å ha en form for link i signaturen sin til denne tråden slik at vi får med flere folk. :)

oDDi2K @ Har du en character? Hvis ikke så start en og /w Numphy så kan vi snakkes der, ok?

Er med i guildet jeg, kaller meg Strullen. Men, i helga er jeg hos dama mi, kommer tilbake til levlinga på søndag, er snart level 18. ;)

Edit; Leif.

Endret av oDDi2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...