Frohman Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Vi har et problem. Fancy får ikke til å promote meg til GM. -.- Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi har et problem. Fancy får ikke til å promote meg til GM. -.- /gleader <insert nick> Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, da Fancy ga meg GM leave han guilden og ignora meg. Kanskje like greit siden vi hadde tenkt å straffe ham ganske hardt for å oppføre seg som en tilbakestående niåring. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 What? Trøbbel alt? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tøbbel og trøbbel. Bare luker ut litt ugress. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Et jævla mas om "gm nå!" hver 10. sekund er på sin plass ja. + At du superspammet hele jævla guild chatten med "wtb gm". Hvem faen er tilbakestående? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Du så hvor fort det gikk å logge ut og gi meg GM selv, skjønner ikke hvorfor du ikke kunne ha gjort det. Selv om hele guilden sto bak meg nektet du, og kalte meg barnslig, tard og gudene vet hva. Men dette har ingenting her å gjøre, for jeg vil ikke ha tråden strengt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Dette er spennende, hva skjedde så? Vel, han ga meg tilslutt GM og stakk selv. Vi hadde bare tenkt å ta fra ham alle privilegier som offiser, ikke kicke. =) Plassen som SP er åpen. Endret 14. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vel, han ga meg tilslutt GM og stakk selv. Vi hadde bare tenkt å ta fra ham alle privilegier som offiser, ikke kicke. =) Plassen som SP er åpen. SP? forkortelse for? Må si popcornet og eggene kom fort fram når jeg begynte å lese Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 SP? forkortelse for? Shadow Priest vil jeg tro Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen innlegg er slettet som følge av at de avsporet diskusjonen. Uødvendige innlegg kan tas på msn eller hvor enn dere vil utenfor forumet. Vennligst respekter dette, hvis ikke kan tråden komme til å bli stengt. Vi er ikke noe renovasjonsbyrå som kommer en gang i uka for å rydde opp søppelet deres Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei, kan jeg få være med? Vet ikke helt hva jeg skal starte som, står mellom paladin retri, mage fire, eller fury warrior Er det plass til en til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er jo bare å slenge seg med Bedre med for mye folk enn for lite Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei, kan jeg få være med? Vet ikke helt hva jeg skal starte som, står mellom paladin retri, mage fire, eller fury warrior Er det plass til en til? Du må forvente å heale som pala og tanke som warr i endgame. Vi TRENGER tanks! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Herre jesus da mann, de må da få velge hvilke klasser, hvilke proffesion osv. de vil ha selv! Men da må de selvfølgelig ta i betrakning at de kanskje ikke får være med på hvert eneste kara run. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har bare et spørsmål... Hvorfor alliance? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har bare et spørsmål... Hvorfor alliance? Variasjon? Nei egentlig så følte vi alliance ikke hadde det bra nok, så derfor rollet vi alle alliance for å øke "skillz that killz"-prosenten til Alliance ... Nei jeg hakke peiling Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Herre jesus da mann, de må da få velge hvilke klasser, hvilke proffesion osv. de vil ha selv! Men da må de selvfølgelig ta i betrakning at de kanskje ikke får være med på hvert eneste kara run. Ja, det kan de. Men feral DPS druids blir ikke prioritert over rogues. o.l. Kulde: Fordi alliance betaler hva som helst for alt, og er faktisk best endgame, tro det eller ei. Endret 14. oktober 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det kan de. Men feral DPS druids blir ikke prioritert over rogues. o.l. Kulde: Fordi alliance betaler hva som helst for alt, og er faktisk best endgame, tro det eller ei. Hvordan er de bedre in-game egentlig? Har alliance noen spesielle ting som horder ikke har som gjør de bedre? Trodde det var personen bak character'n som avgjorde det ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har alliance noen spesielle ting som horder ikke har som gjør de bedre? Alliance har mest nolifere, ergo duster vi casuals kan snylte på. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå