Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei! Satt på et LAN her og kjeda meg på mainen, da min venn Fagerhaug kom på en brilliant idè: Rerolle, lvle sammen og tilslutt raide og gjøre heroics på 70. Vi er på Stormreaver PvP, alliance. Klasseoversikt Det er kun de som ønsker å raide på 70 som blir ført opp her. Druids: Nesnomis Specc: Resto Proffessions: Herb/alch Ingame nick: Vanabi Hunters: Foreløpig ingen Mages: Okstad Specc: Fire, tror jeg. Proffessions: JC/Mining, til jeg ikke har bruk for mining lenger. Da blir det tailor. Ingame nick: Gordonfroman Paladins: Hamaestra Specc: Holy Proffessions: Ingen informasjon. Ingame nick: Hamaestra CyprieN Specc: Holy Proffessions: BS Armor Ingame nick: Ereth Priests: Fagerhaug Specc: Holy. Proffessions: Enchanting og Tailoring all the way. Ingame nick: Numphy Rogues: tl35182 Specc: Combat Proffessions: Enchanting/Blacksmithing (skjønner ikke helt hvordan han skal få til det) Ingame nick: Sycobolla Zeromac Specc: Ingen informasjon. Proffessions: Ingen informasjon. Ingame nick: Ingen informasjon. Shamans: Daruu Specc: Hva som helst. Proffessions: Lw/skin Ingame nick: Daruu Galxra Specc: Resto Proffessions: Mining/ench Ingame nick: Galxra Sittman Specc: Enhancement Proffessions: Gathering -> 60, da blir det BS. Ingame nick: Gurlukovich Warlocks: Kristteo Specc: Affliction Proffessions: Mining/skinning Ingame nick: Melda Galxra Specc: Ingen informasjon. Proffessions: Herbalism/Tailoring Ingame nick: Faenskap Warriors vionic Specc: Ingen informasjon. Proffessions: Ingen informasjon. Ingame nick: Ingen informasjon. oDDi2k Specc: Ingen informasjon. Proffessions: Ingen informasjon. Ingame nick: Strullen Velg klasser ut i fra dette som står her. Regler Oppførsel og holdninger Det er alltid gøy å ha en guild der alle er vennlige, uavhengig av hvor dårlig gear du har, hvor dårlig specc du har eller hvor tregt du lvler. (er du ført opp på raidlista bør du kunne lvle, dog ) En instilling hvor man forventer at dette skal være et hardcore guild blir ikke godt akseptert, og lootwhores blir kicket på flekken. Vi vil helst at så mange nye spillere som mulig skal bli med så vi kan gi dem muligheten til å oppleve WoW bra den første gangen. Vi ønsker ikke, og jeg mener ikke at det skal bli noen konkurranse mellom oss og <Drøm> på Horde. Dette er kun et alternativ for dem som ønsker å spille alliance og/eller raide sammen med norske folk. Så Lycan, Kulde og Gnomie: No hard feelings, brothas. Bli med! Jeg heter Gordonfroman ingame, legg meg på friends lista eller send meg PM om du vil være med. Vi er da på Stormreaver PvP, alliance. Eller bare post i tråden og håp på at jeg ser det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PS: Dette er ikke det samme som PRD, om noen skulle tro det. Endret 18. oktober 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ønsker dere lykke til, synd dere velger alliance da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Go Oksen! Jeg har allerede valgt Alch/Herb. Transmuter i 70. Du hadde jo et ganske kult navn da, husker ikke hva det var. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk, Kulde. Fikset noen feil, trøtte trønderhjerner er ikke til å spøke med. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hva med organisering og slik Okstad, hvordan har du tenkt det hele? Sånn fra det åpenbare at Drøm rett og slett ikke fungerer som det burde. Endret 11. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er litt rookie på det å lede en guild, men kan du spesifisere hva du mener med organisering? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hmm. Det frister egentlig ganske mye. Har spilt horde i gud-vet-hvor-lenge og begynner å bli litt lei. Men hvor mye spilling blir det? Er det sånn at om man spiller litt nå og da blir man hengendes langt etter? (på level 70, that is) Hvor mange raids i uka? Blir mumling i skjegget m man ikke kan være med på alle? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Nei, det skal være ganske fritt. Vi skal lvle sakte og ha det gøy. Regner med første 70 til jul eller noe, minimum. Det kommer an på hvor mange som blir med å raider, blir det få må vi bruke GEM og alle som skriver seg på MÅ møte opp, blir vi mange går det bra om man glemmer det. Jo færre vi er, jo færre raids, med andre ord. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er litt rookie på det å lede en guild, men kan du spesifisere hva du mener med organisering? Jeg tenker vel ikke på selve guildet. Men hvordan gruppe oppsett blir laget. For å ta eksempel i forhold til Drøm der grupper er blitt laget fortløpende og ting har skjært seg under veis. Så istedet for å følge en slik struktur må det være mulig å tenke ut en ny en. F.eks min idè om å samle de som vil spille mye med de som spiller lite. Ikke snakk om forskjellsbehandling da, men litt rettferdighet/logikk for de som deltar. Hovedproblemet mitt med Drøm var at gruppene aldri var samlet, at folk ikke var til stede, folk gadd ikke osv. Merket jo fort at useriøse folk ble tatt inn, noe som tok vekk moroa for min del. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg regner vel med at vi også blir å levle sammen i senere lvls? 30-40 approximatly? Edit: Gå instancer og slikt også? Vi blir jo i et samlet guild. Endret 11. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Altså dette er ikke PRD, som jeg nevnte ovenfor. Vi vil kunne gå i instance med hvem vi vil og queste med hvem vi vil. Dette er ikke et instance-leveling prosjekt. Mulig jeg misforsto det du mente, nå. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) HMmm. Da høres det enda mer interessant ut. Det kan jo se ut som at jeg kan holde min paladin kunstig i live som main, men fremdeles spille alliance. Skal tenke litt på det og eventuelt bestemme klasse og slikt tøys. Sender en ingame mail/whisper hvis det blir aktuelt. Passer litt dårlig med tanke på at HL2:Ep2 just er kommet Endret 11. oktober 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, spiller litt Ep2 selv, så det går bra. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 De er en vanlig guild som skal raide på 70, er vel egentlig enkelt forklart... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Altså dette er ikke PRD, som jeg nevnte ovenfor. Vi vil kunne gå i instance med hvem vi vil og queste med hvem vi vil. Dette er ikke et instance-leveling prosjekt. Mulig jeg misforsto det du mente, nå. Men noe av poenget må jo være å levle i samme tempo. Jeg vet at både jeg og Julie vil ha levle kompisser som vi kan gå in instancer med. Bare så vanskelig å finne/starte noe som fungerer i praksis. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ja, du har rett i det, men folk skal få lvle i det tempoet de ønsker, så lenge de ikke whiner over at alle andre er så trege. Med andre ord: Folk som levler fort blir sittende på 70 med lite å gjøre. Edit: We could liek needz a guild name, suggestions plx? Vi har allerede foreslått <Dagdrøm>. xD Endret 11. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Requiem, synes jeg er et kult navn. Kanskje litt brukt, men fortsatt et solid og godt guildnavn. - Larz <Requiem> Endret 11. oktober 2007 av Guka Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Foreslår noe på norsk, men dagdrøm? Lite originalt.... Ka med noe som passer med vintersesongen altså noe litt kjølig og kaldt... (ikke noe vondt ment med det her ) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Edit: <Stormblåst> hadde vært kung. Nå som det blir en kald vinter i tillegg! Endret 11. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå