Speik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Et bilde jeg tok på hytta, syntes det var ett kult motiv. Har brukt photoshop ganske hyppig her, kanskje litt for mye? Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Et bilde jeg tok på hytta, syntes det var ett kult motiv. Har brukt photoshop ganske hyppig her, kanskje litt for mye? Ikke helt min stil og jeg får ikke så mye ut av dette motivet, bortsett fra forgrunnen som jeg ser du har jobbet med for å fremheve. Mens du først var i gang med PS, så kunne du ha rettet opp trærne (de peker alle til venstre). Muligens du skulle beholdt noen farger i den "haugen" som er forgrunnen for å live opp litt ? /L Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Me like. Liker det ene treet (eller greina) som ligger loddrett der, lager en fin linje for øynene å følge. Annet enn det syns jeg det var lite for den planken å peke imot. Litt for lite detaljer høyere i bildet der. Kan skyldes at du har tatt det litt langt i PS ja. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg liker det veldig godt. Men allerede før jeg leste videre nedover merket jeg at noe irriterte meg litt, uten at jeg kunne sette fingen på hva. Mixy sier det er den greina som ligger lodrett, og jeg tror det er den jeg også irriterer meg så smått på. Men det er bare pirk. Overall liker jeg bildet ditt. Liker den dystre stemningen i det. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg sier for all del ikke at det er noe galt med pinnen. Den er veldig fin. Som jeg sa så flytter den blikket over hele bildet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes forøvrig den er en smule irriterende. Men det er bare meg Ville ikke lagt merke til det med mindre jeg hadde tenkt "kritikk, kritikk, kritikk" riktignok. Et veldig vakkert bilde ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå