Admiral1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det har vist kommet en ny bok om resirkulering i nederland, har dessverre glemt navnet (anyone?). Den omhandler en "ny" måte å tenke resirkulering på. Han som fortalte meg om den nevnte bla. at nike har begynt med en nye type sko som kan brytes ned i naturen. Fordi når du løper i skogen osv, så slites skoen ned, men det som nå slites bort kan brytes ned av naturen. Olje bransjen har vist nå skapt trøbbel og prøvd å hindre denne salg av denne boken, bla ved å kjøpe opp alle kopier osv. Noen som sitter på noe info om det? (type; navn på bok, flere eksempler på hva den handler om, mer info om medias dekning osv) /noen som har hørt om den? Er under en uke gammel tror jeg. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg søkte i nyheter via Google på nike shoes og fikk kun opp en sak at Nike nå tar inn utslitte sko og resirkulerer de til treningsmatter: http://www.shreveporttimes.com/apps/pbcs.d...NGNEWS/71011018 Kan det du nevner være fjæra som ble til fem høns? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oljebransjen får skylda for mye rart men dette var en ny vri... Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Altså dette er noe jeg har hørt, og lurer på om det er noen andre som har hørt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg tror dette er en av de tingene vi vill fått høre om dersom de var sanne Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 My bad, viste seg at han som fortalte meg om den trodde den var ny. Den ble trykket i 2002. Cradle to cradle var det jeg snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå