Gå til innhold

Bird som Røyter..

Anbefalte innlegg

Heisann..

Lurte bare på om noen har peil på om undulater skal røyte.? i det siste har fugelen min røytet bort en del fjær, ikke så altfor mye, men nok til at jeg har lagt merke til det, kan ikke merke på fugelen at den er syk els no sånt, den kvitrer og flyr rundt som før, men lurt epå om det var normalt.? Tenkte det hadde no med temp forskjell els no sånt jeg men er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde at alle fugleeiere hadde skaffet seg såpass mye kunnskaper om dyret at man faktisk vet at undulater myter ;)

Undulater har fra naturens side myteperioder (skifte av fjærdrakt) et par ganger i året. I denne tiden er det ekstra viktig med vitamin- og mineraltilskudd. Gi dem gulrot, salat, økologisk mais og ellers god, næringsfull mat :)

Lenke til kommentar
Jeg trodde at alle fugleeiere hadde skaffet seg såpass mye kunnskaper om dyret at man faktisk vet at undulater myter ;)

Undulater har fra naturens side myteperioder (skifte av fjærdrakt) et par ganger i året. I denne tiden er det ekstra viktig med vitamin- og mineraltilskudd. Gi dem gulrot, salat, økologisk mais og ellers god, næringsfull mat :)

ahh, oki, tenkte at det egnetlig var logisk at den skulle skifte "pels", fikk denna birden skjønner du hehe.. :p underlig gave, men,men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...