inger9 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vi drifter et Bevaringsprosjekt for Havskilpadder i Tyrkia og trenger Frivillige/Turtleturister som har lyst til å hjelpe oss med dette Se www.greenpower.as Hilsen inger Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 bare å sette inn penger til dere da vel? da får dere en fin ferie tenker jeg hehe Lenke til kommentar
inger9 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Holten - takk takk Audifreak - ja takk - det må du veldig gjerne gjøre Foreløpig har vi puttet inn kr ......hm tja ... rimelig mye i miljø av egen kasse... Ingen statskasse el rike onkler i ryggen. Det burde vi definitivt hatt... men det er ganske flott å se havskilpaddene komme på land om natta - gjør godt i sjela skjønner du Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg liker skillpadde-suppe:D dere dyrevernfolk kan bare dra meg i finger`n Lenke til kommentar
inger9 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 At folk er uenige er ikke noe nytt. Kombinert med grådighet fører det til krig viser historien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå