Trollfjes Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vet ikke helt hvordan man overklokker denne CPUen skal ha den til 3,5 ghz med god kjøling noen som kan lage en guide her og nå? Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 *hjelpe fyren litt?* er intresert i det samme selv skjønner dere Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilket hovedkort har du? Tror du aldri har hørt om det men, asus p5sd1-fm2s Finner det kun på tyske sider som gjør det en del vanskelige og se hva hovedkortet støtter av prossesorer og dvs. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvilket hovedkort har du? Tror du aldri har hørt om det men, asus p5sd1-fm2s Finner det kun på tyske sider som gjør det en del vanskelige og se hva hovedkortet støtter av prossesorer og dvs. Kunne vært fint om du kunne svart en gang til? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 okey en liten oppdatering i tråden. Jeg tok i dag og lette igjenom hele bios for og prøve og overklokke litt, men fant intet jeg kunne endre på i CPU, noen forslag? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Om det ikke finnes innstillinger for slikt i BIOS, så kan det bli noe vanskeligere å overklokke. Da må du gjøre det igjennom programvare, som f.eks. ClockGen. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Om det ikke finnes innstillinger for slikt i BIOS, så kan det bli noe vanskeligere å overklokke. Da må du gjøre det igjennom programvare, som f.eks. ClockGen. fikk clockgen faktisk ikke til og fungere, noen andre forslag? Visst ikke kan dere godt legge meg til på msn og diskutere/hjelpe meg der wildwolf[a]catchgamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå