Gå til innhold

Hl2 ep 2 - Stille video innstillinger før start?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg satt alt på fult som jeg pleier, men denne gange resulterte det i blur skjerm. Ventet da på at innstillingene skulle falle tilbake men det gjordet de ikke.

Hvordan kan jeg forandre innstillingene før jeg startet HL2 ep 2 ?, for innstillingene ble jo lagret :roll:

Hva er det du har stillt på da?

Oppløsningen kan du stille på ved å trykke på Properties>Set Launch Options, og her inne skriver du "-w 1024" (uten " ") for å sette oppløsningen til 1024x768.

Du kan også stippe colordepth og noe annet ved den metoden, men det kommer an på hvilken innstilling som ikke fungerer hos deg.

Du kan jo også prøve å oppdatere skjermkortdriverne, og hvis du har de nyeste, kan du evt. teste noen gamlere eller nyere beta drivere.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Takker, skal prøve. Satt 1600*1200 med alt på fullt som jeg pleier. Mulig jeg satt på en innstilling som bare 2900xt støtter.

---

Funket det ja, det var vist 1600*1200 som gjør feilen. Samme skjer på Crysis :hmm:, skjermen står på 85mhz fra desktop ser ikke hvor jeg kan forandre på dette i disse spillene, om den tar med seg den er det mulig det blir for høyt.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...