Gå til innhold

Juksing,..cheating i spill. Hva er vitsen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Online-cheating er utrolig teit. Alle har vel spilt cs og bli drept av en cheater. Det var noe av grunnen til at jeg sluttet med cs...

 

Men i singleplayer er det en annen ting. Tenk deg at du har betalt 500 for et fett spill, har kommet halvveis, men så kommer du til et oppdrag/puzzle/hinder som du ikke kommer forbi. Kanskje bruker man 1 time, kanskje 5, uten å lykkes. Da har jeg ingen betenkeligheter med å 'hoppe' forbi. Et ferskt eksempel er racet i Mafia. Jeg synes det var noe av det morsomste i hele spillet, men veldig mange klarte ikke å vinne i det hele tatt. Dette var relativt tidlig i storyien så hvis man ikke jukset seg forbi så gikk man glipp av veldig mye.

 

Men det er viktig at man ikke senker terskelen for mye. Det er ikke noe gøy å spille alle spill med god-mode på...

Lenke til kommentar

Til dere som f.eks bruker koder i CS for å kunne se folk gjennom veggene og få automatisk "headshots". <<GÅ Å LEGG DERE>> og spill kom heller tilbake når dere kan spille som ekte mannfolk! Dere ødelegger hele morroa med deres lette måte å kunne kalle dere <<ekte gamere>> på. Still på lik linje med oss andre gamere som faktisk trener på "headshots" og møt oss online, hehe.

 

Ps: juksere, ta dere sammen

 

Byggerne hilser... :woot:

Lenke til kommentar
Online-cheating er utrolig teit. Alle har vel spilt cs og bli drept av en cheater. Det var noe av grunnen til at jeg sluttet med cs...

 

Men i singleplayer er det en annen ting. Tenk deg at du har betalt 500 for et fett spill, har kommet halvveis, men så kommer du til et oppdrag/puzzle/hinder som du ikke kommer forbi. Kanskje bruker man 1 time, kanskje 5, uten å lykkes. Da har jeg ingen betenkeligheter med å 'hoppe' forbi. Et ferskt eksempel er racet i Mafia. Jeg synes det var noe av det morsomste i hele spillet, men veldig mange klarte ikke å vinne i det hele tatt. Dette var relativt tidlig i storyien så hvis man ikke jukset seg forbi så gikk man glipp av veldig mye.  

 

Men det er viktig at man ikke senker terskelen for mye. Det er ikke noe gøy å spille alle spill med god-mode på...

 

Delvis enig, er jo litt "deilig" å klare det uten cheats då, etter ei lang stund med slit.... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hmm, en av grunnene til at de jukser online er div andre lame cs spillere som kun snakker om n00bs osv, de utnytter at noen servere ikke er så godt beskyttet som de bør være, og bruker cheats..

det finnes faktisk en god del cs spillere som tror de er sinnsykt god selv om de er noen innigranskauens lame campere...

Lenke til kommentar
hmm, en av grunnene til at de jukser online er div andre lame cs spillere som kun snakker om n00bs osv, de utnytter at noen servere ikke er så godt beskyttet som de bør være, og bruker cheats..

det finnes faktisk en god del cs spillere som tror de er sinnsykt god selv om de er noen innigranskauens lame campere...

Nå har ikke jeg spilt cs, men derimot mye UT assault. Mitt inntrykk av cs er at det skal være litt mer realistisk enn UT, og dermet må jo camping bli en større del. Det vil jo være idiotisk å løpe rundt med det feteste våpenet å prøve å meie ned det som rører seg. Jo mer realistisk jo mer camping mener nå jeg, og jeg ser ikke så mye galt i det heller. Eneste kjipe i UT assault jo om halve laget leker sniper mens resten må gjøre jobben. Synes du hørers litt ut som en n00b jeg. Akkurat som folk som roper cheat med en gang de møter noen som slakter dem.

Lenke til kommentar

Hva for et tåpelig spørsmål er det?

Selfølgelig , alle sier "cheating er teit" , men jeg skal BANNE PÅ AT HALVPARTEN AV DERE JUKSER/HAR JUKSET.

Nemlig.

Dessuten er OGC foreldet. HLGuard etc ser det med en gang. Takk gud for det.

Men for å forhindre cheat i CS, krev demos required. Dette gjelder bare på clanmatcher da, men hvem bryr seg om public ?

- folk som har et trist liv.

Lenke til kommentar

Når det gjelder offline spilling ser jeg ikke poenget med cheats annet enn for å nå favorittlevel eller lignende. Problemer underveis løses best ved walkthrough. MEN hva folk gjør hjemme og offline er ikke min sak :D

 

Alle som cheater online må henrettes ved analt elektrosjokk. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...