Gå til innhold

Operatørlåst N80.Har koden men får ikke låst opp

Anbefalte innlegg

Heisann,Jeg har en Nokia n80 som er låst til tele2 og jeg har fått unlock kode av de men når jeg taster den så kommer det opp "Ikke tillatt".Er det noen som har hatt/har samme problem som kan hjelpe meg?

Dette er veldig frustrerende siden jeg har fått en kode fra tele2 som ikke virker,de sier de ikke har peiling på hvorfor men skal kontakte meg om noen dager(!) hvis de har funnet problemet og det er jo altfor lenge og vente..

Er det noen triks for og få dette til og virke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,Jeg har en Nokia n80 som er låst til tele2 og jeg har fått unlock kode av de men når jeg taster den så kommer det opp "Ikke tillatt".Er det noen som har hatt/har samme problem som kan hjelpe meg?

Dette er veldig frustrerende siden jeg har fått en kode fra tele2 som ikke virker,de sier de ikke har peiling på hvorfor men skal kontakte meg om noen dager(!) hvis de har funnet problemet og det er jo altfor lenge og vente..

Er det noen triks for og få dette til og virke?

HAdde nøyaktig samme problem med en brukt N80 jeg kjøpte nylig. Hentet opplåsningskode fra Telenor sin side, men de hadde lagt ut to koder man skal slå inn - men i feil rekkefølge. Prøvde flere ganger før jeg ringte og fikk feilen bekreftet, og telefonen låste seg. Prøvde videre og flashe telefonen i håp om at den skulle "glemme" at den hadde låst seg, men da ble den totalt ute av seg - kun hvit skjerm. Sendte inn telefonen til Telenors verksted - Deltaservice - og fikk den raskt tilbake i fin stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...