andersen106 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hei, jeg dreiv og klokka skjerm kortet, også virket plustslig ikke msn lengere, når jeg starter PC-en, så skal msn komme opp automatisk, men ikke nå lengere, hjelper ikke å trykke på skrive bord ikonet, kommer ikke opp.. jeg har avinstalert og slettet gamle msn og lastet ned og instalert på nytt, hjalp ikke no. noen som kan hjelpe meg ?? takker mvh Lenke til kommentar
Texasfan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har opplevd dette med nettleseren Visst du tar Ctrl + alt + delete og trykke på "prossesorer", finner du msnen i den listen? Visst du gjør det trykk "avslutt prosess" og prøv igjen. Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har opplevd dette med nettleserenVisst du tar Ctrl + alt + delete og trykke på "prossesorer", finner du msnen i den listen? Visst du gjør det trykk "avslutt prosess" og prøv igjen. ja det har jeg gjort 100 ganger, det bare kommer opp på nytt, men starter ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå