Gå til innhold

Dement Outlook XP husker ikke passord til e-postkontoer

Anbefalte innlegg

Bruker MS Office XP på en ny Acer Aspire-PC, med Windows Vista Home Premium.

Jeg satte opp Outlook ved å legge inn tre e-postkontoer med bl.a brukernavn og passord. Huket av at passordene skulle huskes. Tester deretter at alle tre kontoene kunne sende og motta mail, noe som gikk fint.

Deretter kopierte jeg filen Outlook.pst med all mail, kontakter osv, som jeg hadde tatt backup av fra min gamle maskin.

Det meste ser ut til å fungere fint, men når jeg skal sjekke e-post, må jeg legge inn passordene i en dialogboks hver jævla gang jeg har startet Outlook på nytt. Så slipper jeg det så lenge programmet er åpent, men neste gang Outlook er startet igjen, er det på'an igjen. Dersom jeg sjekker kontoinnstillingene etter restart, er passordene forsvunnet.

Hva gjør jeg for å fikse dette?

Edit:

La meg legge til at jeg først prøvde med Office 2007. Da den var installert, drev Vista og maste om at den ville installere gang på gang etter at Office var installert. Fikk en feilmelding som gjaldt Windows Installer eller noe sånt. Det ble til at jeg avinstallerte hele Office 2007. Etter det gikk jeg løs på Office XP, og den ble i det minste installert ferdig, uten noe mer snakk om installering etterpå.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...