fox Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Jeg skal lage intervallplan til imorgen, det skal innholde oppvarming, hoveddel og avslutning Oppvarming: 10min Hoveddel: 60min Avslutning: 5min (ferdig) Trenger råd og tips her. Jeg er ferdig med avslutning, det skal være tøying etter påbudt av gymlæreren min. Jeg trenger hjelp med hoveddel, det skal være intervelltrening. I to økt, altså to forskjellige dager. Helst i svømming eller sykling, siden jeg er skadet i ankel. Takk Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) det haster egentlig å vite idag, må levere imorra 60min intervall trening i to økt, har ikke noe ideer egentlig.. Jeg er ganske topptrent og spillr i junior 1divisjon i Oslo, men nå er jeg skadet og må trene intervalltrening på skolen på en annen måte.. Trenger forslag, takk Endring 1: Vil helst drive med det i svømming, men andre forslag tar jeg imot med glede Endring 2: Tenker å satse på 100% en runde, så rolig, så 100% igjen, så rolig. Det funker kanskje? Samme opplegg i begge økt. Crawl: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Bryst: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Rygg: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Crawl: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Totalt blir det 60minutter, bra forslag? Endret 11. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå