Lange Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tror jeg aldri har hørt om noen med samme problem Jeg prøver å spille nye spill som Half Life 2, Lost Planet og Crysis, men jeg kan ikke spille de over internet. Enten klarer jeg ikke å joine serveren, kommer inn men blir disconnected samme sekund eller har over 20 000 ping/latency. Men spiller jeg f.eks gamle spill som Warcraft3 og Diablo 2 fungerer det helt fint. Også absolutt alle MMO'er jeg har prøvd fungere helt fint også. Hjelp meg! Edit: Jeg skal laste opp en film som viser hva som skjer i Half Life 2, det er noe av det merkeligste jeg har sett. Endret 12. oktober 2007 av Lange Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det noen her ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du Telenor med sperrede porter pga malware? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Har du Telenor med sperrede porter pga malware? Har Telenor ja Er det ingenting jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sjekk webmail på online.no og se om du har fått melding fra abuseavdelingen. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Det var AVG antivirus sin skyld. Måtte slå av ALT mulig, inne på avanserte innstillinger. Det gikk ikke bare å slette AVG... Endret 12. oktober 2007 av Lange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå