Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Siden folk gir bort HL spill til andre her, er det keycode på HL spillene som bare kan brukes 1 gang da ell? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, de har det fra før, og når de registrerer et til på samme steam kontoen kan de velge om de vil gi den bort til noen andre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, de har det fra før, og når de registrerer et til på samme steam kontoen kan de velge om de vil gi den bort til noen andre Oja.. Da vet jeg det og, takk Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det noen som har CS:S å gi bort? Har en kompis som har sett meg "eie", og som har lyst til å spille han også Om noen har send PM. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har en DoD:S Guest Pass å gi bort. Varer bare til 20.januar tho. Bare send meg en pm. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Enda en grunn til å sitte på spilldelen av forumet 24/7 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har en DoD:S Guest Pass å gi bort.Varer bare til 20.januar tho. Bare send meg en pm. Hvis jeg ikke allerede hadde hatt det hadde jeg nok vært veldig ivrig Men kjøpte DoD:S for en stund siden, og i forhold til vanlig Dod var det stor skuffelse. Har slettet det i etterkant. DoD For The Win (ikke DoD:S altså) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg har nå en steam-konto med to spill. HL2 og HL2 ep1. Denne steam-kontoen gir jeg bort til den som gir meg Counter Strike Source. PM meg Endret 19. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå