Kjekssjokolade Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Koster det å spille live? Er det ikke unlocks? Hvor fant dere ut dette? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg kan vel egentlig beskrive demo'n i 3 ord; Fordømt god stemning! edit: Hey 1000 poster! Endret 18. oktober 2007 av Keylar Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Koster det å spille live?Er det ikke unlocks? Du misforstår veldig tror jeg. Multiplayer koster ikke noe ekstra, men utviklerene lager spillet slik at det treffer de store masse så de selger flest mulig spill. Unlocks er det i haugevis, men klanmiljøet skyr unlocks som pesten. Det har jeg null forsåelse for, i BF2 f.eks er det fullt mulig å låse opp alle unlocks og da blir det jo likt for alle. Hva er da problemet? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Blir litt dumt å tape en match fordi den andre klanen har skaffet seg flere og bedre unlocks. Klanmiljøet skyr unlocks som pesten fordi i et klanspill så bør alle stille på like premisser. Endret 18. oktober 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir litt dumt å tape en match fordi den andre klanen har skaffet seg flere og bedre unlocks.Klanmiljøet skyr unlocks som pesten fordi i et klanspill så bør alle stille på like premisser. Les det han over deg skriver.. Kan godt hende COD får den samme funksjonen.. Håper det vertfall Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir litt dumt å tape en match fordi den andre klanen har skaffet seg flere og bedre unlocks.Klanmiljøet skyr unlocks som pesten fordi i et klanspill så bør alle stille på like premisser. I mine år som klanspiller har jeg aldri spilt på ranka server. Det vil si at reglene for spillet kan settes akkurat slik man selv vil. I f.eks BF2 er det fullt mulig å åpne alle unlocks for alle spillere og det vil jeg tro er tilsvarende for de fleste andre spill med unlocks. Så argumentet med like premisser er ivaretatt så det holder, men det klarer ikke 1337-klanfolk å innse. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har lyst til å finne ut hvor mange fps det er når jeg spiller call of duty. Hvordan gjør jeg dette? Hva er normalt? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har lyst til å finne ut hvor mange fps det er når jeg spiller call of duty. Hvordan gjør jeg dette? Hva er normalt? bruk fraps. fraps.com Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har lyst til å finne ut hvor mange fps det er når jeg spiller call of duty. Hvordan gjør jeg dette? Hva er normalt? bruk fraps. fraps.com Okei Har testet det og hadde en ca 30 fps på maks grafikk. Og synes ikke det hakket noe i det hele tatt. Hva er vanlig fps? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva som er vanlig spørs på maskinvaren din. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 fullførte demoen nå, syns det var ganske bra, opplevde også litt respawn, masse kaos kuler over alt, var kult. Og dette fik jeg spillt på min laptop, 0 problemer har acer aspire 5613. hadde fra 50 til aller lavest 15 fps Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har overklokka acer aspire 7520g og kjørte på ekstra høy grafikk med ca 25-60 fps. Har amd turion 64 tl-56 .1.8 ghs, 2 gb ram og overklokka nvidia geforce 8400mg. Men hva pleier dere å kjøre fps i vanlige spill på? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Morro med cheats i denne demoen... Alle våpnene Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har lyst til å finne ut hvor mange fps det er når jeg spiller call of duty. Hvordan gjør jeg dette? Hva er normalt? bruk fraps. fraps.com Eller så kan du under options velge "Enable Console". Så trykker du på knappen under Esc og skriver "cg_drawfps 1". For øvrig nevner jeg at jeg er noe skuffet over denne demoen. Det blir for kaotisk med all respawningen og kamakaze-fienden. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Altså eg kan ikke bara skjønne at folk syns denne demoen var bra. Med alt den respawningen av fiender det ødeleger jo alt. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 vet noen om det kommer en demo til mac? (gidder ikke lese gjennom hele tråden.. gah, er lat) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har overklokka acer aspire 7520g og kjørte på ekstra høy grafikk med ca 25-60 fps. Har amd turion 64 tl-56 .1.8 ghs, 2 gb ram og overklokka nvidia geforce 8400mg. Men hva pleier dere å kjøre fps i vanlige spill på? Ehmm hvordan? Btw nårtig slippes selve spillet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 9. November 2007 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ikke lenge til med andre ord, satan kor æ gler mæ!=D Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 damd quota feil post.. Spørsmålet hvar hvordan kunne bruke alle våpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg