Gå til innhold

Demo av Call of Duty 4: Modern Warfare (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns ikke dette var noe serlig, det spilles jo helt likt som COD 1 og 2, dette er jo bare COD 2 med nye våpen,

er ikke helt slikt krig utkjempes i dag.

slagene er ikke like store og episke som under WW2

syns hele spillet blir for dumt egentlig

"går å installerer ARMA"

Lenke til kommentar

At det spilles helt likt som CoD 1 og 2 er det som gjør at jeg digger det, men, hver sin smak.

Men litt snodig at du "syns hele spillet blir for dumt egentlig" etter bare å ha prøvd en kort demo, og om slagene er like store eller ikke som under WW2 i spillet finner vi heller ikke ut før vi har sett fullversjonen.

Lenke til kommentar

Hva som skjer i virkeligheten har ikke så mye å si når vi snakker om et spill, Call of Duty-spillene har aldri vært realistiske eller satset på å være simulator - dette spillet følger oppskriften til forgjengerne til punkt og prikke, blant annet de tingene du nevner. Det blir pøst på med fiender, tilsynelatende i det uendelige helt til du har gjort det du skal til enhver tid, du blir overøst med fiender og skudd fra alle kanter. Det er sånn CoD alltid har vært, og det er det som gjør det så intenst.

Helt greit du ikke liker det selvfølgelig, men for fans av CoD-serien så er det her midt i blinken.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Lasta ned og spilte på bærbaren, gleder meg til å komme hjem til stavanger og prøve på en pc med litt futt i.. (har c2d 2GHz, 2gig og go7300 på bærbaren) klarte såvidt å kjøre med alt på minimum med "grei" fps...

Er sikkert pga at jeg bruker vista :nei:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Som alle vet så er jo gunfreak veldig opptatt av realisme, slik som ARMA. Men det er jo ikke noe galt i det? Er noen som liker realisme.

Men jeg har hvertfall aldri forventet realisme av COD serien. Kommer aldri til å gjøre det heller. Liker det slik som det er :)

Lenke til kommentar

Er skuffet regel rett....

Slike kamper er noe Navy seals aldri/nesten aldri ser. SÅ de kunne nå heller brukt en annen gruppe. Men for at det skulle se litt tøffere ut, så har di selfølgelig brukt det tøffeste.....

Synts også spillet bar rotete. Var helt umulig å få noe serlig overblikk av situasjonen. Spillfrihet er ikke til stede i det hele tatt. En stor grunn til å spille Crysis før dette!

De sa tidigere at de har laget det beste spillet. Jaja, er det slik det ser ut, så har de driti på draget.

Lenke til kommentar
Lasta ned og spilte på bærbaren, gleder meg til å komme hjem til stavanger og prøve på en pc med litt futt i.. (har c2d 2GHz, 2gig og go7300 på bærbaren) klarte såvidt å kjøre med alt på minimum med "grei" fps...

Er sikkert pga at jeg bruker vista :nei:

Tror ikke Vista er problemet fordi det gikk helt glatt her.

Lenke til kommentar

Da de slapp dawnwille demoen (som forøvrig hadde ett nesten likt oppdrag) ble jeg imponert. Det er noen år siden nå og litt naivt å forvente å selge bra med akuratt det samme igjen. Mange sa at de heller ville ha cod en medal of honor nå da cod satset på "noe nytt." Spillet er jo tross alt det samme slik jeg ser det. Nei får satse på at crysis ordner opp

Lenke til kommentar

SP delen av dette spillet er for meg uinteressant. Det er ikke det at jeg synes det er et dårlig spill men la oss være ærlige her; vi har sett dette før. Basically synes jeg alle fps single player spill har vært dønn like siden Wolfenstein på 386en og det skal pinadø mye til for at jeg spiller meg mer enn et par levels inn i en fps sp campaign.

Til tross for dette er nok COD 2 et av de spillene jeg har logget flest spilletimer i. Og det kan fort bli enda flere i denne utgaven. Grunnen er selvfølgelig multiplayer. Denne demoen gjorde en fin jobb i å vise frem spillbarhet, god fps, helt ok grafikk etc, dvs at den bidro til å bygge opp forventningene til multiplayer delen. Dette kombinert med IWs historie som suberb leverandør av MP morro og svært mange "omg awesome" kommentarer fra div folk og fe på intarweben som har spillt mp betaen på xbox gjør at jeg er bortimot 99% sikker på at dette blir årets multiplayer spill for min del. 100% sikkert kjøp. Crysis når ikke dette til knærne.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...