HaxyQ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Skal ha ha lan snart, og lurte på om dere hadde noen forslag til gode sanger som kan bli spilt av på LAN, helst med litt trykk i, men ikke sånn black metall eller noe Takker for svar. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hele TG Collectionen. Kan sende deg den hvis du vil. Bare se msn adressen min på profilen Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du skal skille deg litt ut fra trance greiene så kan du jo spille noe av Benefit da =) B.E.N.E.F.I.T Special Edition heter albumet ^^, Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 In Flames Er det noe spesielle sjangere det går på? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Basshunter ^^ Men seriøst, 4 Strings, Armin van buuren, osv. Litt div trance, pleier alltid å slå ann, mener jeg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 nightwish funker også.. Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Polka:Lawrence Welk - Liechtensteiner Polka Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Tok en dir > x:\lansanger.txt Typisk mappe med lanmusikk. lansanger.txt Edit: Jaggu hadde ikke SkyMarshall lurt seg inn der også Endret 20. oktober 2007 av Superslask Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 huff, personlig syns jeg at det var en tragisk liste. men så hører jeg mest på metal da.. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Soilwork, In Flames, Opeth, Atreyu, Rise Against, Thrice, litt eldre Trivium osv osv. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Banana Phone? Endret 20. oktober 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun Nei ellers er det bare å dra frem rock/metall. Metallica, Puddle Of Mudd, Nightwish, Nickelback, Linkin Park, Manowar, The All-American Rejects, The offspring +++ kan fortsette i evigheter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Killswitch Engage Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Saggy, du liker metall ser jeg. Om det er et stort lan, så er det greit med musikk, men om det er et lite et så ikke bry deg. Se etter Yellowcard (paper walls, lights and sounds), Linkin Park (minutes to midnight). Det er musikk som folk flest liker tror jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Saggy, du liker metall ser jeg. Om det er et stort lan, så er det greit med musikk, men om det er et lite et så ikke bry deg. Se etter Yellowcard (paper walls, lights and sounds), Linkin Park (minutes to midnight). Det er musikk som folk flest liker tror jeg. Hybrid Theory er et mye bedre album en minuts to midnight. Minuts to midnight minner meg alt for mye om u2 Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Kom på en sang som MÅ være med. SkyMarshall Arts - Forever Gamer [feat. Xenomorph] Finnes ikke bedre LAN sang Endret 21. oktober 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå