jøgleren Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal begynne å ta denne oljen(omega 3-6 osv). Noen som har erfaring med denne? Oljen skal forsterke blant annet forsterke muskelvekst, utholdenhet og forebygge skader. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal begynne å ta denne oljen(omega 3-6 osv). Noen som har erfaring med denne? Oljen skal forsterke blant annet forsterke muskelvekst, utholdenhet og forebygge skader. Det er jo basically tran da, noe de fleste sikkert har erfaringer med. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Nja, det er ganske forskjellig fra tran da udos er basert på fettsyrer fra planteolje. Jeg har selv udos choice, og det er sikkert en bra oljeblanding for å få i seg litt bra fett. Men smaken er helt sykt jævlig. Tran smaker digg i forhold. Videre er det viktig at man får i seg omega 3 fra marine fettkilder, noe man ikke får med udos choice, da den som sagt er basert på planteoljer og ikke fisk. Endret 11. oktober 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Stemmer at smaken på udo's choice er helt jævlig, ja - men du vender deg fort til det. Udo's har blitt en del av rutinen, tenker ikke så mye over smaken lenger. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg med flere har i det siste gått over til Selolje Sjekk ut hva du får i det du nå bruker VS selolje. Se også på hvilken av stoffene som må omdannes før bruk og hvor fort det harskner. Udo`s må stå kaldt FØR og etter åpning, selolje behøver ikke det selv 2 år etter åpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå