Gå til innhold

Alternativ til Nero

HulkHaugen

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg har alltid brukt Nero, og har vært fornøyd med det, men nå synte jeg det begynner å ta litt vel av. Det inneholder jo, ja, alt. jeg er egentlig bare ute etter selve Burning Rom delen. noen som kan fåreslå et bra alternativ til det?

Hadde satte pris på et program som støtter layer spacing eller hva det heter. altså, at den støtter sånne .dvd filer som følger med imaget..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Syntes selv det samme om nero når den gikk fra å kun brenne til å gjøre alt.....neste nero er vel med os, en kontorpakke, egen nettleser, 4 vinterdekk og en salong med bord.....

Valgte selv deepburner.

Ikke verdens mest fancy utseende, men det har fungert glimrende til nå og gjort det det skal uten å klage.

Støtter også de aller fleste brennerne....

http://www.deepburner.com/

Lenke til kommentar

Layer spacing er når du brenner to lags dvd, altså dual layer. vet at clonecd og imgburn støtter dette, men de er jo beregnet for kopier og image. f.eks. nå du brenner en backup av xbox360 spill, så må du ha riktig layer (spacing?).

kan hende det heter noe annet en spacing, husker det ikke i farta, men det betyr omtrent det samme i så fall..

takk for svar, skal kikke nærmere på dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...