Gå til innhold

Hvordan legge undertekst til video?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat kva meiner du? Vil du lage undertekstar til ein film du har laga sjølv, eller er det ein vanleg spelefilm du vil få undertekstar på?

Om det er det fyrste kan du anten bruke tekstverktøya i videoredigeringsprogrammet du bruker, og skrive inn alle undertekstane der, eller bruke eit program som Subtitles Creator.

Er det ein vanleg film, og du har ei undertekstfil som du vil vise saman med videoen er det fleire alternativ. Du kan t.d. bruke VLC til å vise videofila. Vel File --> Open, finn videofila, hak av for Use a subtitles file, og finn undertekstfila. Om du legg undertekstfila i same mappe som videofila, og gjev den same namn som videofila, skal den verte lasta automatisk, so då er det berre å opne videofila, uansett måte.

Lenke til kommentar

Tenkte på en vanlig film ja, der jeg har underteksten fra før av. Testa ut måten over og det funka! :yes: Takker! Men dette vil vel bare funke hvis jeg ser det i VLC på PC-en? Hvis jeg f.eks skal legge videoen inn på en MP3-spiller, så må jeg vel bruke disse sub-programene?

Sry for bumping, men jeg ble bare litt frustrert over at det var 0 visninger :p

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...