Rex_Rodney Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Er en mappe jeg ikke får slettet , er ikke noen filer i mappen men får denne beskjeden når jeg skal prøve og slette den Filen brukes av en annen person eller program Lukk programmer som kanskje bruker filen og prøv på nytt Men er ingen som bruker denne filen da, det ikke er noen filer i mappa... Hvordan fjerner jeg denne mappa? Endret 11. oktober 2007 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Rent hypotetisk så er det mulig at f.eks iso-filer til spill som er i f.eks deamon tools ikke lar seg slette.. Gi meg litt informasjon du så går det greit Lenke til kommentar
killabie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) start i sikerhetsmodus (f8)prøv da å slett filen! Endret 11. oktober 2007 av killabie Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Rent hypotetisk så er det mulig at f.eks iso-filer til spill som er i f.eks deamon tools ikke lar seg slette..Gi meg litt informasjon du så går det greit er en gammel bilde mappe som er tom.... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Last ned Unlocker http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er bare XP som er slik.. skjønner ikke hvorfor feilen ikke er blitt fikset enda. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takker gode forslag da var det løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå