Yamaguchi Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Alle dere som er ute etter billige spill, sjekk www.yeees.com ! Jeg vet at mange rundt om i Norge har vært skeptiske til YEEES! ,men det har dere ingen grunn til. Jeg prøvde YEEES! før jul og bestilte samtlige julegave-spill fra dem. De fikk ikke levert alle og siden de hadde lovet meg spillene før jul fikk jeg 30% avslag på neste ordre! D.v.s at jeg får meg GBA SP til 700 kr direkte fra Japan! Yeees! er uten tvil den webbutikken som gjør mest for kundene(jeg har handlet MYE på nettet) De kan være trege med å svar på mail så bare send dem mails til du får svar :wink: En annen positiv ting er at alle varene fra dem er tollfrie. Jeg kommer bare til å bruke yeees! i fremtiden. Støtt opp om en NORSK webbutikk som gjør noe for å presse prisene. De prisene vi betaler i butikk(spaceworld, elkjøp, freerecord et.c) er blod priser! Derfor sier jeg YEEES! er best i test :wink: PS! Jeg er ikke ansatt hos yeees!(rimelig sikker på at noen vil påstå det etter det jeg har lest fra andre forum) , jeg er bare en kunde som er utrolig fornøyd med servicen deres og følte for å dele det med resten av gamer-norge! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Bare en veldig god venn da? Lenke til kommentar
Yamaguchi Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 ventet på noe slikt ja Jeg er bare en fornøyd kunde, er ikke det lov eller? Er det noen andre som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
Yamaguchi Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Har ikke for vane og "pimpe" websider men jeg ble bare så fornøyd! Ellers kan jeg anbefale www.play.com og www.cdwow.com ..og www.ebay.com såklart, der kan du spare mye penger...Kjøpte netopp en Dreamcast for under 400 kr(da er frakt inkludert) 8) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Neida, det skal være lov å anbefale.. Tingen er det at jeg (og mange andre) er lei av tvilsomme webshopper. Etter netconnection (og andre) sine stunt så er "anbefaling" av webshopper noe som sjelden blir tatt godt imot.. Jeg anbefaler deg å bruke webshop-guiden (hvis yees.com ligger der) Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Yamaguchi: Kan du slutte å bruke store bokstaver og utropstegn i overskriftene dine? Jeg har spurt deg om det før, men du gir blaffen. Videre trenger du ikke skrive nytt innlegg for hver person du skal svare. Det ser vi på som bumping. Lenke til kommentar
Yamaguchi Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 greit, greit jeg skal slutte med det...voldsomt så vanskelige dere skulle være da..kommer fra forum som gaming-age forumet og der bryr de seg ikke om slikt... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Har vært diskutert litt før her på forumet dette, har selv ingen erfaringer fra Yeees; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=6...highlight=yeees http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...highlight=yeees Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå