Hakon_H Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har laget et ark hvor ca 300 celler i en kollone inneholder en formel som regner ut netto innkjøps pris av diverse produkter. Problemet er at excel skriver ut hele arket hver gang, selv om jeg kanskje bare fylt inn 20-30 linjer. Er det noen måte å unngå at excel skriver ut hele arket. Jeg er klar over at jeg kan velge hvilke sider jeg vil ha utskift av fra print menyen. Vet også at jeg kan angi utskrifts område. Men tenkte kanskje det var mulig å sette excel til å skrive ut kun områder med data i. Lenke til kommentar
perroga Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg har laget et ark hvor ca 300 celler i en kollone inneholder en formel som regner ut netto innkjøps pris av diverse produkter. Problemet er at excel skriver ut hele arket hver gang, selv om jeg kanskje bare fylt inn 20-30 linjer. Er det noen måte å unngå at excel skriver ut hele arket. Jeg er klar over at jeg kan velge hvilke sider jeg vil ha utskift av fra print menyen. Vet også at jeg kan angi utskrifts område. Men tenkte kanskje det var mulig å sette excel til å skrive ut kun områder med data i. Du kan skjule de linjene eller kolonnene som du ikke vil skrive ut. Endret 14. oktober 2007 av perroga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå