Yonaz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som har noen gode Antivirus programer og annbefale!? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil anbefale AVG Free, såfremt du ikke er ute etter å bruke penger på det. Man trenger ikke et proft antivirus-prgram hvis man selv er litt bevisst på hva man driver med. Ellers er visst mange godt fornøyd med Nod32, uten at jeg skal kommentere om det er bra eller dårlig, siden jeg ikke har hatt gleden av å teste det selv. Et lite råd: Uansett hva du gjør, aldri i livet finn på å installere Norton. Det er å be om bråk. Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg anbefaler deg heller å laste ned Avira antivirus. Programmet er helt klart bedre enn AVG. Tester viser at det har den høyeste deteksjonsrate av samtlige antivirusprogrammer. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Stemmer for Avira. Hadde NOD32 før men Avira fant faktisk 2 Trojanere som har klart å komme seg på PC-en en stund før jeg skiftet. NOD32 fant de aldri så... Disse ble faktisk fjernet også av Avira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå