Patience Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei Har en bærbar PC jeg ikke har kommet meg til å bruke noe særlig, og vurderer om jeg skal selge den. Det er en helt totalt spiller funklende ny Compal HEL80, meg GO7600 grafikkkort, 1 GB ram, 100 GB harddisk, fingeravtrykkleser, 1680 x 1050 skjermoppløsning. Aluminiumsdeksel på toppen.. Trådløst nettverkskort, Webcam, Core 2 Duo 1,83 GhZ T5600-prosessor. (Har jeg glemt noe da tro?) Hva kan jeg forvente å selge den for? Husker ikke nøyaktig hvor mange måneder gammel den er, men den er vel ca 3 mnd gammel. Leveres med XP Home. Rett og slett ikke brukt, så det er ikke antydning til noen annet enn at den er HELNY. Betalte 9.300,- fra Multicom. EDIT: Kjøpeprisen var feil Endret 11. oktober 2007 av Patience Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg kjøpte også en lignende maskin for 9995.- og etter 2 uker solgte jeg den for 8500,- prøv å legg den ut for 9000 og se om du finner noen som kjøper den for det, PC-en ser ganske bra ut. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) OK. Takk for svar. La den ut på bruktmarked.no til 7.000,- Bør være ferdig prutet det. Saken er den at på kvitteringen fremgår prisen 8.700,- Jeg endret prosessortypen til en større prosessor rett før sending, men kan ikke ta annet utgangspunkt enn det jeg har kvittering på, selv om jeg betalte mer. Edit: Prisen. Endret 11. oktober 2007 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå