Gå til innhold

Archos 605 WiFi-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er archosen bestilt + litt tilbehør fra pixmania har lest at ikke folk er så fornøyd med leverings tiden dems men det gjør ikke noe skal på hytta i et parr uker. kjøpte 40 gigs versjonen bryr meg ikke noe serlig om vekta så kjøpte jeg battery dock og DVR Station Gen 5 og noen øre plugger og stress fritt forsikring allt dette med frakt kom ikke på mer en 2900 ca

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har bestemt meg for å kjøpe Archos 605, men har lest så mye negativt om pixmania på diverse nettsider at jeg ikke vil bestille fra dem. Er det noen andre norsk selskaper som selger disse? På Cdon.com har de kun 30GB versjonen, og ønsker egentlig 160GB.

Endret av pappagutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Jeg har en 605 WIFI, 160 GB med dockingstajon (DVR). Kjøpte den i Canada for et par måneder siden. Sitter å koser meg med programmer fra Discovery og andre kanaler fra TV på bussen. For en plass på denne saken - jeg spiller inn både filmer og dokumentarer i mengder. Det er litt synd at jeg må forta manuell innstilling av hva som skal spilles inn, fordi Archos foreløpig ikke tilbyr automatisk programoversikt for de norske kanalene - men det kommer vel. Jeg blir stadig forundret over hvor fancy de har konstruert denne herlige lille saken.

Jeg har lastet inn både browser, spillpakke og dessuten webTV/webradio. Sistnevnte er utrolig kult, selv om det er få norske web-tv kanaler. Ser imidlertid på Skynews og noen BBC hvis jeg har wifi-dekning. Jeg har bestilt lærveske på www.carrymobil.com - ble bare 176,- fritt levert.

Jeg har tre spørsmål:

1. Det jeg lurer på er hvorfor jeg ikke får se programmer (videopodkast) som f.eks. ligger på www.nrk.no. De legger jo ut både nyheter og andre programmer som har verdt sendt. Må jeg laste ned en pluginn? Det er jo et program som heter "video podkast plug-in". Er det den jeg trenger??

2. Når jeg har kjøp webTV/web-radio plug-in, hvorfor kan jeg ikke selv legge inn nrk.no som kanaltilbyder. Det virker som Archos må legge inn stasjonene sentralt? Noen som vet noe om dette?

3. Det hadde vært kult å kunne koble direkte til standard AV på en vilkårlig TV. Ved noen om det finnes kabler som kan plugges rett fra Archosen på audio/video inngangen på en TV? Jeg vet jo selvfølgelig at jeg får gjort dette via DVR, men på reise hadde det vært kult å kunne koble til skjerm - uten å ha med DVR'en

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som får til å laste ned opera widgets via mp3'en? Kommer aldri lenger enn: Widget Plug-in installation.

Videre kommer det: Archos store coming soon..

Vil gjærne ha et painprogram, den vær widgeten inn på Mp3'en. http://widgets.opera.com/widget/3903/ og http://widgets.opera.com/widget/4647/ kanskje?

Får paintingen til å åpne seg, men videre kommer jeg ikke. Heleskjermen blir stum..

Kan noen gi meg en guide på hvordan jeg skal legge de til?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

archos 5 internet tablet med bluetooth mus og tastatur :) (+ Remote Desktop :D )

Edit: Denne posten skulle egentligt inn i denne tråden, men den er også relevant til denne tråden . Så om ingen protesterer, lar jeg den bli som den er .

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som helst mulighet for å få spotify på archos 605?

Har jo den vista-tingen.. Mulighet for å installere .exe filer over den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...