Gå til innhold

Noen som vet vor jeg kan finne et HD Ready TV (32) til 3500?

Anbefalte innlegg

Hei jeg bare lurte på hvor jeg kan finne et HD ready TV (32) til 3500 kr.

Jeg har ekstremt lite penger nå og jeg har ikke tid til å spare. Hvis du har noen ideer så bare skriv de inn her.

Si om kvaliteten er bra og hvor jeg kan skaffe det.

Vil helst kjøpe det i butikken. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste alternativet for deg er Tatung V32MCGI til 4500 hos Datakjeden. Er det billigste og kanskje det beste kjøpet fra butikk (i budsjettklassen). Har den selv, og er meget imponert. I tillegg til egenskapene til den velkjente Tatung V32MCHK har den DVI, muligheten til å ta av høyttalerene (har gjort dette på min) og et penere utseende.

Lenke til kommentar

Som andre har påpekt, det finnes ikke. Faktisk er det vanskelig i det hele tatt å få kjøpt flatskjermsTV i prisklasse 5000 og nedover over disk, om man ikke skal ned i størrelse 20-22". Om man finkjemmer nettbutikker, finnes muligheter for å finne et bl.a. et par Tatung-modeller til 4300-4600 + frakt.

Jeg antar etterspørselen etter LCD (både TV og panelene de er basert på) er så stor at prisnedgangen har stoppet. Enkel markedsmekanisme. Skal du ha en brukendes stor TV til 3500 eller mindre, sjekk bruktmarkedet. Kanskje er det noen som "bare må ha det nyeste" som allerede bytter ut 32" HD-ready LCD med 100Hz 42" fullHD. Eller du kan kjøpe en brukt 4:3 billedrørs-TV for noen hundrelapper og bruke den mens du sparer til neste års modeller av LCD-TV med innebygget digital-tuner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...