Saetre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei jeg bare lurte på hvor jeg kan finne et HD ready TV (32) til 3500 kr. Jeg har ekstremt lite penger nå og jeg har ikke tid til å spare. Hvis du har noen ideer så bare skriv de inn her. Si om kvaliteten er bra og hvor jeg kan skaffe det. Vil helst kjøpe det i butikken. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Fant faktisk ikke ett eneste apparat som matcher kravene dine i prisguiden! Hvorfor haster det så fælt med å kjøpe tv siden du ikke har tid til å spare? Selv så sparer jeg litt til Pioneer 4208XA og den koster godt over 20.000kr Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Beste alternativet for deg er Tatung V32MCGI til 4500 hos Datakjeden. Er det billigste og kanskje det beste kjøpet fra butikk (i budsjettklassen). Har den selv, og er meget imponert. I tillegg til egenskapene til den velkjente Tatung V32MCHK har den DVI, muligheten til å ta av høyttalerene (har gjort dette på min) og et penere utseende. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Kanskje jeg kjøper det, Innos Det haster siden TV'en er ødelagt og jeg gidder ikke å vente så lenge. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Som andre har påpekt, det finnes ikke. Faktisk er det vanskelig i det hele tatt å få kjøpt flatskjermsTV i prisklasse 5000 og nedover over disk, om man ikke skal ned i størrelse 20-22". Om man finkjemmer nettbutikker, finnes muligheter for å finne et bl.a. et par Tatung-modeller til 4300-4600 + frakt. Jeg antar etterspørselen etter LCD (både TV og panelene de er basert på) er så stor at prisnedgangen har stoppet. Enkel markedsmekanisme. Skal du ha en brukendes stor TV til 3500 eller mindre, sjekk bruktmarkedet. Kanskje er det noen som "bare må ha det nyeste" som allerede bytter ut 32" HD-ready LCD med 100Hz 42" fullHD. Eller du kan kjøpe en brukt 4:3 billedrørs-TV for noen hundrelapper og bruke den mens du sparer til neste års modeller av LCD-TV med innebygget digital-tuner. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg ville gått for en Tatung V32MCGI. Den er meget god i forhold til prisen. Endret 14. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå