fjeddiu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Når jeg åpner MSN Messenger Live så kommer det opp at jeg må ha siste versjon av MSN Messenger Live for å logge på. Jeg laster ned den nyeste versjonen og så skal jeg installere den, så kommer feilmeldingen: Installasjonen av WIndows Live Messenger mislyktes, med feilkoden 1601. Gå til webområdet for Windows Live Messenger på http://messenger.live.com/ og last ned den nyeste versjonen av Windows Live Messenger derfra. Så jeg googler feilmeldingen og kommer til en side hvor det står hva jeg skal gjøre for å få Windows Installer skikkelig. Gjor alt det sto jeg skulle gjøre, men funker fortsatt ikke. Og det dummeste av alt er at jeg må ha Windows Installer for å installere Windows Installer! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kva med å bruke eit anna messenger prog? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det går vel ikke an å logge innpå gamlere MSNer untatt den gamleste? Det gamleste er crap. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Mener du de andre versjonene som 6.2 og sånt? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Prøv trillian du funker mykje bedre enn windows live messenger og msn messenger.... LINK Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tusen Takk, BigJaffa. Ja, Trillian er elsk Endret 11. oktober 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå