poppo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har en Acer Aspire 5100 som crashet helt. Kan ikke bruke alt F10 eller e bokstaven. Jeg la inn nytt windows for å prøve å starte recovery, men da blir jo banen feil. Noen som vet hvordan en kan finne den skjulte recovery partisjonen og legge inn på PC-en slik den var da jeg fikk den fra butikken? Kanskje et program for å finne skjult partisjon og gå videre derfra? Kunne få en cd fra acer, men det er minst 4 ukers levering !! Takker og bukker for svar og hjelp. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har en Acer Aspire 5100 som crashet helt. Kan ikke bruke alt F10 eller e bokstaven. Jeg la inn nytt windows for å prøve å starte recovery, men da blir jo banen feil. Noen som vet hvordan en kan finne den skjulte recovery partisjonen og legge inn på PC-en slik den var da jeg fikk den fra butikken? Kanskje et program for å finne skjult partisjon og gå videre derfra? Kunne få en cd fra acer, men det er minst 4 ukers levering !! Takker og bukker for svar og hjelp. Har akuratt samem problem... alt+f10 fungerer ikke lenger, og vil gjerne installere på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå