Yonaz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hvordan får jeg kun brukt Administrator brukeren i windows xp? Skal slette den andre, er det mulig!? Endret 11. oktober 2007 av Yonaz Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 trykk ctrl+alt+delete to gangar før du loggar på. skriv Administrator på brukernavn og passordet du brukte når du installerte windows (viss du lagde passord då). er ikkje sikker på om du kan slette brukeren frå det vanlige grensesnittet (brukerkontoer i kontrollpanel), men om du går inn på datamaskinbehandling kan du slette brukeren der. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 trykk ctrl+alt+delete to gangar før du loggar på. skriv Administrator på brukernavn og passordet du brukte når du installerte windows (viss du lagde passord då). er ikkje sikker på om du kan slette brukeren frå det vanlige grensesnittet (brukerkontoer i kontrollpanel), men om du går inn på datamaskinbehandling kan du slette brukeren der. Ok, brukte kun Administrator før etter som at det var standabruker min helt til jeg lagde ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå