Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje litt dårlig topic, men ihvertfall..når jeg starter office xp word så er det ett symbol som er der når jeg starter nytt dokument. Ser litt ut som en omvendt p. Denne "p" kommer etter hver linje jeg skriver. Hvordan får jeg den bort? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du kan vise eller skjule formateringsmerker ved å velge Alternativer på Verktøy-menyen, og deretter velge kategorien Vis. Merk av for eller fjern merket under Formateringsmerker. Eller trykk på knappen på verktøylinja med den omvendte p'en på (den knappen kan være skjult). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du kan vise eller skjule formateringsmerker ved å velge Alternativer på Verktøy-menyen, og deretter velge kategorien Vis. Merk av for eller fjern merket under Formateringsmerker. Eller trykk på knappen på verktøylinja med den omvendte p'en på (den knappen kan være skjult). Der ja jeg fjerna "paragraph mark" i tools ....osv -menyen. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå