Gå til innhold

Trenger dekoder til antenne, Dreambox?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger litt hjelp her, kjøpte RiksTv i går og jeg er veldig fornøyd :). Min far vil gjerne ha flere kanaler men han har bare tilgang til antenne(kanskje parabol).. Men han vil ikke betale noe mer en engangspris. F.eks en box til 3000,- som tar inn en del kanaler.

Fordi når jeg brukte decoderen jeg fikk med RiksTv så fikk jeg alle de svenske kanalene uten å betale for det.

Det han ønsker er en dekoder som settes opp på samme måte via antenne slik som RiksTv om det er mulig... og helst at det ikke er månedes pris. Finnes dette? eller må man ha parabol da?

Kan noen hjelpe meg?

Hva er denne Dreambox for noe?

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

...Det han ønsker er en dekoder som settes opp på samme måte via antenne slik som RiksTv om det er mulig... og helst at det ikke er månedes pris. Finnes dette? eller må man ha parabol da?

Kan noen hjelpe meg?

Hva er denne Dreambox for noe?

Takker for svar på forhånd :)

Det eneste som er gratis i betydningen "ingen månedspris" er det digitale bakkenettet sin gratispakke, som inkluderer NRK1/2/3 og TV2 (frem til 2009). Altså samme dekoder som du har, men uten abonnement. Les mer her.

Du slipper ikke unna månedsavgifter på parabol heller, hvis du vil få inn de norske kanalene som NRK/TV2/TVN/TV3 etc -en del tyske og andre utenlandske kanaler kan du riktignok få inn gratis.

Dreambox er rett og slett et merkenavn på en avansert kabeltv/paraboldekoder.

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar
Det eneste som er gratis i betydningen "ingen månedspris" er det digitale bakkenettet sin gratispakke, som inkluderer NRK1/2/3 og TV2 (frem til 2009).

Kan legge til at det også skal komme lokal-tv og "åpen kanal" gratis i bakkenettet (hvertfall fram til 2010). Lokaltv skal komme i Februar/Mars 2008.

http://www.rikstv.no/Kanalpakker/EnkeltKanaler/

Endret av Bobben1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...