WD1200BB Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Er det noen her som har testet http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=A...=A1349&toc=3870 og vet om denne fungerer greit?. Sitter med et Ti4800 kort fra MSI og har tenkt og bytte vifte pga den er gåen i lagrene. Eller er det noen andre type vifter og annbefale? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Skal gå greit å montere, men du må nokk kjøpe Termisk lim også for å få festet ram-kjølernene. Kan ikke se at det sto noe om at det følge med. Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Holder ikke de klipsa som følger med?. Har du testet denn viften selv? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Skal gå greit å montere, men du må nokk kjøpe Termisk lim også for å få festet ram-kjølernene. Kan ikke se at det sto noe om at det følge med. Det følger med "tape" til å feste ribbene med, dvs. alt du trenger skal være inkludert. (Bortsett fra sandpapir 300-2000 da hehe 8) ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Ok. Men min er faringer med slik tape er at det ikke akkurat er det beste (tenker da på p4 tapen som ligger under boxed-viftene). Holder ikke de klipsa som følger med?. Har du testet denn viften selv? Joda, jeg jeg snakket om ram-kjølerene. Og nei jeg har ikke testet viften. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Den vifta fungerte veldig bra i 2 mnd. Støyet mindre enn stock vifta til Creative... Men nå så trur jeg kulelageret har gått til helvete... Har bestillt Zalman heatpipe istedetfor (med 92mm vifta) Det er vel bedre og stillere løsning TT kjøleren bruker samme feste mek. som andre TI4 kjølere (4 klips) RAM kjølere festes med termisk teip... Har som du ser i sig. overklokket min kort en del og det funger stabilt, TV-ut funksjonen har tatt kvelden men jeg vet ikke om det er i forbindelse med overklokking... -BUFF Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Den zalman kjøleren er STOR.. jeg måtte plukke ut en rambrikke for at den skulle passe.. Sjekk at du har klaring til diverse komponenter på hovedkortet.. Forøvrig så er det en enorm fordel med god sirkulasjon i kabinettet med denne kjøleren.. Jeg hadde maskina på uten døra på i circa 40 minutter og d ble kjempeheng i battlefield med påfølgende CMOS reset for å få den til å starte igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå