ecko Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg har masse silica gel. er det noe kult jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) er ikke det sånn som kommer i nye ting some rulleskøyter, sko osv. for at det skal lukte godt? Edit: kan faktisk brukes til noe gøy jeg og kompisen min tok det ut av de små posene og hadde det i luftgeværet som haglebruk skjøt ballonger, hehe Endret 11. oktober 2007 av Flymaster456 Lenke til kommentar
ecko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 er ikke det sånn som kommer i nye ting some rulleskøyter, sko osv. for at det skal lukte godt? jeg tror det er for å fjerne fukt, men jeg har så mye av det nå, og det må jo være noe annet å gjøre med det, kanskje noe kjemiske greier. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Spis det! Carl Støttes. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Prøv å smelt det å tilsett ett eller annet som eddik eller plumbo ellernoe sånt Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er ikke det sånn som skal fjerne fuktighet og holde ting tørre? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Spar det til en gang du trenger det. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Heh, her er noe du kan bruke det til: Link Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ville smørt hele ansiktet inn, for deretter legge meg å nyte resultatet i speilet morgenen etter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Heh, her er noe du kan bruke det til: Link vet ikke hvorfor, men jeg lo fryktelig mye av den videoen der. må være for mye inntak av rødbrus, og litt overtretthet. Endret 11. oktober 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville smørt hele ansiktet inn, for deretter legge meg å nyte resultatet i speilet morgenen etter. Anti-fuktighetskrem Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Det trekker til seg fuktighet. Antagelig kan det tørkes og gjenbrukes i det uendelige. Jeg hadde en "king size" pose med sånne kuler en gang (tilsavarte vel ca. en tekopp) som revnet i stua til mamma. Det var sånne kuler i HELE leiligheten hennes i over et halvt år etterpå. Tipset er altså: Samle alle kulene i hendene og kast det utover inne i huset. Det står jo tross alt "Do not eat. Throw away" på posene, gjør det ikke? Endret 12. oktober 2007 av larschroe Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette er en veldig god erstatning for deodorant. Daniel Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 nja, kanskje jeg kan hive de rundt på rommet mitt for å forhindre fukt. er de veldig effektive? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Wiki says: Silica gel's high surface area (around 800 m²/g) allows it to adsorb water readily, making it useful as a desiccant (drying agent). Once saturated with water, the gel can be regenerated by heating to 150 °C (300 °F) for 1.5 hours per litre of gel. Some types of silica gel will "pop" when exposed to enough water. Lenke til kommentar
albions Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spis det! Carl Prøver du å ta livet av fyren eller. Den slags stoff er giftig Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg blandet litt av det i ganske lite vann, det kom noen sprekke lyder, og det lukter tenn væske hva vil skje om jeg tar fyr på det? eventuelt hiver det i et glodvarmt bål? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg blandet litt av det i ganske lite vann, det kom noen sprekke lyder, og det lukter tenn væske hva vil skje om jeg tar fyr på det? eventuelt hiver det i et glodvarmt bål? Aner ikke, finn det ut du og gi rapport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå