bkf_94 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) For noen månder fikk jeg en ny 360 (problemer med den første) og på den gamle kunne jeg spille vanelige xbox spill og da spillte jeg ganske mye av Splinter cell, men nå siden jeg har ny Hard-drive eller noe sånt kan jeg ikke spille det På den første prøvde jeg splinter cell men da sto det noe ''This game is not orgianlly supported for 360'' så prøvde jeg Full spectrum warrior og da lastet den automatisk ned en slags patch og etter det kunne jeg laste ned patcher på alle Xbox spillene slik at jeg kunne spille dem Nå på den nye går det ikke ann å laste ned slike patcher Noen andre metoder? Jeg dør etter splinter cell!!! Endret 11. oktober 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Last ned denne og brenn på en cd http://www.xbox.com/en-US/games/backwardsc...ityredirect.htm Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Last ned denne og brenn på en cd http://www.xbox.com/en-US/games/backwardsc...ityredirect.htm Og bare sette den inn i Xboxen? Noen andre råd?? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er tre måter du kan gjøre dette på : * Oppdatere via Xbox Live. * Brenne en DVD eller CD. * Bestille en plate via e-post fra Xbox.com. Les mer her. Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Og bare sette den inn i Xboxen? Noen andre råd?? I had to press "Play" in the dashboard, since it did not start automatically. Worked like a charm after that. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takker, skal kjøpe nytt Live medlemskap i morgen så dette problemet er løst Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå