anders! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Er det noen som kan gi meg et utfyllende svar på hva som skjer i Burma videre de neste ukene? Hva skjer med styre i landet og det militære? Blir det noe form for boikott. Skriv gjerne litt utfyllende så jeg kan lære noe ut av det. Har stor prøve om tre uker og trenger så mye informasjon jeg kan få om dette temaet. Tusen takk for alle som kan svare!! Anders! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 vi kan jo ikke se inn i fremtiden vi heller. folk kan spekulere, men man kan jo ikke vite noe. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Er det ikke bare å følge med i meida helt til prøven? Endret 11. oktober 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
anders! Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Selfølgelig skal jeg følge med i media. Men spørsmålet var: Har det blitt tatt noen beslutninger what so ever? Tenker på USA og FN sin rolle også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har intet med OT-Annet å gjøre. Posten flyttes til Politikk og Samfunns-delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå