klatten Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg har tyskprøve for øyeblikket, så håper noen som har peil på tysk oversetting, kan svare meg på denne fort: Hvis jeg var deg, ville jeg studere tysk. Hadde vi hatt nok tid, ville vi vært tre dager lenger. Jeg har en spennende bok. Jeg leser i den hver dag. (det er dette som skal oversettes altså) Sikkert ganske lett dette her, men jeg har dårlig tid, og i tillegg har jeg en annen oppgave å gjøre ferdig.Please hjelp! På forhånd takk. : ) Endret 11. oktober 2007 av Penis-Hans Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (Hvis jeg var deg, ville jeg studere tysk.Hadde vi hatt nok tid, ville vi vært tre dager lenger.Jeg har en spennende bok. Jeg leser i den hver dag) Wenn ich dich wäre, würde ich Deutsch studieren. Hätten wir Zeit genug, würden wir drei Tage früher sein (usikker). Ich habe ein spannendes Buch. Ich lese jeden Tag ein bisschen davon. garanterer ikke at dette er 100% riktig, men finpussen kan du klare selv. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det hørtes riktig ut i forhold til det vi har hatt om i tysk tidligere. Tusen takk! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er tysk selv, så det bør jo stemme Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 jukser du på prøver? hehe Lenke til kommentar
klatten Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Er tysk selv, så det bør jo stemme Det er jo genialt!! Kremt, kanskje jeg er litt kravstor nå, men kunne du ha sett litt fort gjennom dette og rettet litt her og der: Wann das Mädchen und den Mann hat die Tür geschlossen, will die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen die zwei Familien werden, aber er will nimmt dieser Chance. Das ist sehr gemütlich! Der Mann ging zu besuchen Aber danach landen den Stiefvater und die Hauptperson in einem gigantisch Schlägereien, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich… (jeg skreiv dette på sånn ca. 2 minutt, så det er sannsynligvis 500 feil i hver eneste setning. o.O) Hadde vært topp hvis du gjorde det. Quote= den andre fyren: Ja, kanskje det, men læreren kan vel ikke vente noe annet, når han sier at vi kan gå hjem og levere den, siden nettet ikke funket på skolen.. Endret 11. oktober 2007 av Penis-Hans Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er jo genialt!! Kremt, kanskje jeg er litt kravstor nå, men kunne du ha sett litt fort gjennom dette og rettet litt her og der: Wann das Mädchen und den Mann hat die Tür geschlossen, will die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen die zwei Familien werden, aber er will nimmt dieser Chance. Das ist sehr gemütlich! Der Mann ging zu besuchen Aber danach landen den Stiefvater und die Hauptperson in einem gigantisch Schlägereien, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich… (jeg skreiv dette på sånn ca. 2 minutt, så det er sannsynligvis 500 feil i hver eneste setning. o.O) Hadde vært topp hvis du gjorde det. Quote= den andre fyren: Ja, kanskje det, men læreren kan vel ikke vente noe annet, når han sier at vi kan gå hjem og levere den, siden nettet ikke funket på skolen.. Sa ikke at det var galt xD Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er jo genialt!! Kremt, kanskje jeg er litt kravstor nå, men kunne du ha sett litt fort gjennom dette og rettet litt her og der: Wann das Mädchen und den Mann hat die Tür geschlossen, will die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen die zwei Familien werden, aber er will nimmt dieser Chance. Das ist sehr gemütlich! Der Mann ging zu besuchen Aber danach landen den Stiefvater und die Hauptperson in einem gigantisch Schlägereien, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich… (jeg skreiv dette på sånn ca. 2 minutt, så det er sannsynligvis 500 feil i hver eneste setning. o.O) Hadde vært topp hvis du gjorde det. Wann das Mädchen und der Mann die Tür geschlossen hat, wollte die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen die zwei Familien werden, aber diese chance will er nehmen. Das ist sehr gemütlich! Der Mann ging zu besuchen aber danach landete der Stiefvater und die Hauptperson in eine gigantische Schlägerei, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich… Das müsste richtig sein Lenke til kommentar
klatten Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Nice! Tusen takk igjen:D Må kanskje legge inn et par småfeil, for ellers vil nok læreren mistenke meg for å ha jukset.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da kunne du like gjerne tatt teksten før jeg rettet den, der var det nok av småfeil Lenke til kommentar
klatten Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Da kunne du like gjerne tatt teksten før jeg rettet den, der var det nok av småfeil Ja, jo, men det var litt for mange småfeil nemlig.. Holder med et par feil. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Utrolig teit med folka som jukser, så legger de inn feil for å få det til å virke naturlig. Haha Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er jo genialt!! Kremt, kanskje jeg er litt kravstor nå, men kunne du ha sett litt fort gjennom dette og rettet litt her og der: Wann das Mädchen und den Mann hat die Tür geschlossen, will die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen die zwei Familien werden, aber er will nimmt dieser Chance. Das ist sehr gemütlich! Der Mann ging zu besuchen Aber danach landen den Stiefvater und die Hauptperson in einem gigantisch Schlägereien, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich… (jeg skreiv dette på sånn ca. 2 minutt, så det er sannsynligvis 500 feil i hver eneste setning. o.O) Hadde vært topp hvis du gjorde det. Wann das Mädchen und der Mann die Tür geschlossen hat, wollte die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen die zwei Familien werden, aber diese chance will er nehmen. Das ist sehr gemütlich! Der Mann ging zu besuchen aber danach landete der Stiefvater und die Hauptperson in eine gigantische Schlägerei, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich… Das müsste richtig sein Wenn das mädchen und der Mann die Tür geschlossen haben, wollte die Hauptperson die Verbindung behalten. Es will möglicherweise ein bisschen zänkisch zwischen den zwei Familien werden, aber er will dieser Chance nehmen. Das ist sehr gemütlich (evt nett, avhengig av kontekst)! Der Mann ging auf Besuch, aber danach haben der Stiefvater und die Hauptperson in eine gigantische Schlägerei gelandet, weil der Stiefvater eifersüchtig ist. Das ist nicht so gemütlich... Lenke til kommentar
klatten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg fikk 4+ på prøva, og det er jeg veldig godt fornøyd med. =D Takk for hjelpen (og forresten, svar litt fortere neste gang da, Bruker007, alt det du har skrevet er helt korrekt. Khaffner hadde et par småfeil, men det bryr vi oss ikke om). : ) Jeg må være fornøyd med den hjelpa jeg fikk, ellers hadde vel karakteren blitt sånn ca. halvparten så god... Endret 17. oktober 2007 av Penis-Hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå