rks Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Kan noen gi meg litt info om BF 1942? Tenker å kjøpe spillet, men lurer litt på hva det går ut på. Ser at det er omtalt som et team-spill, vil det si at det ikke kan spilles som 1-player? Er det absolutt best å spille på nett? Ligner det på andre spill i samme sjanger? Har spilt Delta Force (alle utgaver) endel (litt mye kanskje ), hva er likheter/ulikheter i fohold til disse? Er det mange oppegående norske klaner, som ikke krever at man stiller opp 24/7? Håper noen kan svare på noe av dette. BTW, hva kreves av pc'en? Reidar Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 http://www.gamer.no/omtaler/battlefield_1942/ Lenke til kommentar
rks Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Den omtalen var jo virkelig entusiastisk! Er det virkelig så bra? For øyeblikket sitter jeg på ISDN-linje. Vil det være dødfødt? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Nå har jeg ikke prøvd BF på en ISDN linje, men jeg mener å huske at BF er ikke så "følsomt" for lagg som f.eks Counterstrike.. En ping på 150-200 går greit å spille med.. Uannsett er det ikke noe problem å finne greie servere å spille på.. Du kan jo prøve deg på den serveren jeg administrerer.. den står på en 100mb forbindelse i Trondheim 158.38.56.100 er ip'n.. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 BF , er et genialt spill men.... når man finner en server man vil spille på med la oss si : 17 av 20 spillere på, så garanterer jeg deg at når du endelig har kommet inn på servern er den full... , ingen mulighet til å ha favoriter, altså dritt multiplayer meny.. MEN derfor er The All-Seeing Eye et perfekt program til dette spillet (til alle spill faktisk), endelig er BF Nesten perfekt... (om man legger inn Desert-Combat) Anbefaler alle å spillere å sjekke ut denne. ( om det ikke er bare meg som har finnin litt sent daaa) http://www.udpsoft.com/eye/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Battlefield er helt utrolig tøft... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Battlefield eier, men det er et veldig godt tips å bruke en ekstern gamelauncher, som ASE (min favoritt), gamespy eller hlsw. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 bf er det spillet jeg anbefaller mest av alle! ...om du begynner å spille det kommer du allderig til å angre Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 158.38.56.100 er ip'n.. Så mistenkelig ut som en HiST ip... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå