Pjotrik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg bestile en dockingstasjon til PC-en min gjennom Amentio.no for en stund siden, og fikk den levert i forrige uke UTEN adapter. I beskrivelsen på nett og i ordreseddelen fra Amentio fremkommer det 100% klart at adapter følger med. Jeg klager naturligvis, og de sender meg strømledning til laptopen (som jo ikke er det jeg er ute etter). Deretter klager jeg igjen, men nå lar de rett og slett være å svare på e-post. Jeg måtte sende ikke mindre enn fire e-poster før jeg fikk svar fra dem, og det som skjer nå anser jeg for å være en forbruker-skrekkhistorie. Det de gjør nå er at de endrer beskrivelsen på nett og legger ved en advarsel om at det IKKE medfølger adapter. Deretter sender de meg en sur e-post om at det følger av beskrivelsen at adapter ikke følger med. Adapter kan man derimot nå få kjøpt ved siden av, til ikke mindre enn 448 kroner. Jeg skal selvfølgelig stappe forbrukerkjøpsloven lengst oppi rattataen på dem og bruke forbrukerrådet. Om ikke det fører frem anmelder jeg dem likefrem for kredittkortsvindel, så jeg får nok adapteret mitt. Poenget er likevel hvor håpløst uprofesjonelt de behandler sine kunder. Jeg handler mye på nett, men aldri har jeg vært borti noe så inn i granskauen frekt fra en nettbutikk. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det at de endret beskrivelsen av produktet opplevde også jeg med en nettbutikk som i dag er konk! Jeg krevde kompensasjon for villledende markedsføring noe jeg også etter 10 mail fikk. Jeg vet ikke hva du burde gjøre i denne saken, men det er helt klart noe muffens når en nettbutikk endrer produktbeskrivelse etter at du har klaget Shame on Amentio.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå