Rescue me Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Synes denne var litt bra . Endret 11. oktober 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan skrive ned noen morsome som er funnet på velg kjønn områder på nett og liknende Og for å inkludere alle: Mann Kvinne Så kommer de rare: Annet (eks på bildet) Ikke viktig (kan velges på profilen her på forumet) begge ingen av delene intetkjønn vet ikke en av de nevnte over (var på en nå nedlagt forumside om sex) ikke sikker Handicappede. fordi: På offentlige toaletter finnes ofte denne løsningen Strekmann (mann) Rullestol (handicappede) Strekdame (dame) Og for å minnes gamle sør-afrika: Toaletter her også ja Mann kvinne sort Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 vis du har tatt kjønnsopprasjon så er det vell annet eller?? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Synes denne var litt bra . Piratkopierings sider er ulovlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hahahahah Beste jeg har sett Lenke til kommentar
Holten Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Piratkopierings sider er ulovlig. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hva har det med saken å gjøre? Den registrerings formen er fra piratbukta. jeg lagde en lignende tråd/post Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den registrerings formen er fra piratbukta. jeg lagde en lignende tråd/post Det er absolutt ingen ting med det bilde som får (andre) folk til å tenke på siden du nevnte. Det er ingen grunn til å fjerne det bildet, siden det verken inneholder adresser eller navn. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er absolutt ingen ting med det bilde som får (andre) folk til å tenke på siden du nevnte. Det er ingen grunn til å fjerne det bildet, siden det verken inneholder adresser eller navn. Har ikke sagt noe annet jeg. Sier bare at det er fyfy med piratkopiering Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den registrerings formen er fra piratbukta. jeg lagde en lignende tråd/post Siden du har nevnt det nå, så veit jo alle det. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ikke begynn LK Genialt Bilde, Oblivion Lenke til kommentar
siggii Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har ikke sagt noe annet jeg. Sier bare at det er fyfy med piratkopiering Trenger ikke å være piratkopiering selv om man laster ned fra torrentsider. Så lenge det ikke er noe kopibeskyttet som lastes ned, er det fullt lovelig. Finnes masse lovelig på piratebay, foreksempel Frets On Fire-sanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå