Flamme73 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Emnetittelen sier vel alt. Tenker på kort ifra 3000 family til FX og 8000 famylien. Vil bare vite om alle kort DU vet om. Takker for svar. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og poenget med denne tråden er..? Prøv å formulere deg så folk forstår hva du spør etter. Og hvorfor er du ute etter noe slikt? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Og poenget med denne tråden er..? Prøv å formulere deg så folk forstår hva du spør etter. Og hvorfor er du ute etter noe slikt? Er ute etter hva som ikke er slikt. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men hva er poenget å ha noe som ikke har noe man generelt sett vil ha! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette blir for meg noe av det samme som å liste opp alle biler uten sentral-lås. Like meningsløst. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette blir for meg noe av det samme som å liste opp alle biler uten sentral-lås. Like meningsløst. Blir mer som å liste opp alle biler uten hjul xD Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 JEG VIL BARE SØREN MEG VITE HVILKE KORT SOM IKKE HAR 3.0 SHADERS QUAPABELITY HVIS JEG SKAL SKAFFE MEG NYTT SKJERMKORT ELLER DATA Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Det går ann og ha en hyggelig tone, det er som oftest flere som vil hjelpe da. Jeg gidder ikke og liste opp alle kort jeg husker men kanskje dette kan hjelpe deg litt på veg: http://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_shader Uansett vil jeg anbefale deg og søke litt, tar ikke lang tid og finne div. info om et skjermkort. Endret 13. oktober 2007 av Mit Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Det går ann og ha en hyggelig tone, det er som oftest flere som vil hjelpe da. Jeg gidder ikke og liste opp alle kort jeg husker men kanskje dette kan hjelpe deg litt på veg: http://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_shader Uansett vil jeg anbefale deg og søke litt, tar ikke lang tid og finne div. info om et skjermkort. OK takk, mente ikke noe med det over. Bare at de skulle forsto hva denne posten dreide seg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå