Anders Moen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei Bruker disse enkle kodene (jepp, jeg er sugen i JS så), for å for eksempel klikke på "Fet" så kommer det opp [b*][/b*] i tekstboksen, uten at noe annet blir borte i fra den selvfølgelig.. JS: function addBBTag(tag){ var obj = document.getElementById('intro'); obj.value += tag; } HTML: <a href="#" onclick="addBBTag(' [b][/b] ')" title="Fet">Fet</a> <textarea name="intro" cols="50" rows="5"></textarea> Dette fungerer av en eller grunn bare i Opera...noen som vet hvordan jeg kan få den til å fungere i IE og Fx også? Takker for hjelp! Edit: Fungerte visst i IE alikevel..I Fx fungerer det ikke Endret 11. oktober 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 getElementById bruker logisk nok id-en til et HTML tag til å identifisere nodulen. Du må derfor bruke id="intro" og ikke name="intro" evt begge deler hvis teksten skal sendes til et CGI. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ja..det var visst veldig veldig logisk og det for nå fungerte det hehe Rart jeg ikke tenkte på det litt før da..har jo brukt koden mange ganger Edit: Men takk for det. Nå fungerte det Endret 11. oktober 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå