Wickedlike Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil tro at bildet sier det meste =/ Samme skjer på battlefield 2142... Når jeg skulle instaleere skjermkort drivere, (ATI Cathalyst control center og display driver) kom det at jeg måtte ha .net 2.0 framework, så jeg lasta ned dette og da gikk driver instaleringen som smurt. Jeg har også lasta ned Direct X 9.0c Skjønner ikke hva problemet her er , PC-en er nesten nyformatert. Takker for all hjelp =) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det kan være at maskinvareakselerasjonen har blitt skrudd av: Høyreklikke på desktoppen/bakgrunnen i Windows og velge Properties/Egenskaper - Settings/Innstillinger - Advanced/Avansert - Troubleshoot/Feilsøk - her skal du kunne angi ulike nivåer av maskinvareakselerasjon/hardware acceleration, og denne skal stå på full. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Står på full, =/ så er nok ikke dette som er problemet heller Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da kan du se om DXdiag kan finne ut hva som er problemet. Klikk på Start-knappen - Kjør/Run - skriv inn dxdiag i boksen og trykk OK. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 I dxdiag (skjerm) står det ... Direct3D-funksjonalitet er ikke tilgjengelig. Du bør bekrefte at driveren er den endelige versjonen fra maskinvareleverandøren. Skjønner ikke hva de mener jeg men... skjermkort driver ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, høres ut som om noe har gått galt da du la inn skjermkortdriverne. Du kan prøve å avinstallere de fra Add/Remove Programs-greia i kontrollpanelet og legge de inn på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå