Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det har seg sånn at ei jente har begynt å sende meg meldinger i hytt og pine. Nesten hver uke svever det inn ei melding om hvordan jeg har det, hva jeg skal gjøre, hva jeg gjør osv. osv. Prøve å være så høflig som mulig, men skulle egentlig vært det hele foruten Er ei som lixom er tilkobla familien(vil ikke gå mer i detalj), så vi sees innimellom. Lurer bare egentlig på hav jeg skal gjøre for ikke å gi hu forventninger, pluss at jeg kan jo ikke være frekk da vi treffes innimellom.. Need advices Skriver som gjest, siden jeg ikke vil at noen snokere jeg kjenner skal få vite dette Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Svar kort, men høflig. Bruk lang tid på å svare. Ikke svar på usaklige meldinger eller meldinger som trengt tatt ikke trengs å svare på.. Det kan ta tid, men hu stopper til slutt.. Det er den 'snille' måten å gjøre på.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Svar kort, men høflig. Bruk lang tid på å svare. Ikke svar på usaklige meldinger eller meldinger som trengt tatt ikke trengs å svare på.. Det kan ta tid, men hu stopper til slutt.. Det er den 'snille' måten å gjøre på.. Skal følges, og jeg kan vel si at den allerede er iverksatt... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hvis hun sender melding nesten hver uke tror jeg vel ikke hun er så særlig intr. i deg. hver dag er noe annet. ellers støtter jeg forslaget til loom. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror vi lider av det samme. Jeg vil ikke fornærme noen, så jeg tørr omtrent ikke si i fra. Prøver å hinte i blant, men noen mennesker tar ikke hintet. Jeg må lære meg å være litt slemmere. Kan være en utfordring å være sånn på byen. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror vi lider av det samme. Jeg vil ikke fornærme noen, så jeg tørr omtrent ikke si i fra. Prøver å hinte i blant, men noen mennesker tar ikke hintet. Jeg må lære meg å være litt slemmere. Kan være en utfordring å være sånn på byen. Stor respekt til jenter som klarer å si med høffelig stemme. Hei [navn], jeg må bare si det med en gang, så du ikke begynner å få forventninger - Jeg er ikke internessert i deg. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Lirk av deg at du ikke er interessert ihenne som kjæreste. Noen jenter godtar det, mens andre trenger et kraftig nei for å forstå, så du får se ann hvor hun ligger Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det verste med jenter er kanskje at hvis de blir så interessert, og du avviser dem, kan du bare drite i å være venner med dem etterpå. "satse på at det går over?" Ligge med andre? Bli sammen med andre? Mange ting som kan gjøres :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå