Gå til innhold

[LØST] "Servers currently too busy" for å laste ned HL2EP2

Anbefalte innlegg

LØSNING:

Dersom din nedlasting av HL2:EP2 enten går utrolig sakte eller ikke går i det hele tatt må du inn i mappa der hvor du har Steam, finne fila som heter clientregistry.blob, og slette den. Den inneholder informasjon om hvilke nedlastingsservere du bruker. Når du fjerner den vil Steam finne en annen server, som forhåpentligvis ikke er alt for belastet. Om det er en tilgjengelig server får du den.

:)

Prøver å laste ned HL2EP2 her, men jeg får beskjed om at serverene ikke har kapasitet og at jeg skal vente et par minutter. Jeg har venta i et par dager allerede og blir litt utålmodig. Flere som har problemet?

Endret av G.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe er riv ruskende galt ja. Alt er galt.

The cake is a lie.

OK, det som faktisk er galt er at det er ubegripelig treigt/ikke funker i det hele tatt. Min starta på 44% og har stått stille i flere dager. Nå er det nesten like før jeg rebooter.

Av en eller annen grunn gjelder dette bare for HL2:EP2. Alle andre spill får jeg lasta ned med CA 250MB/s

Endret av G.G.
Lenke til kommentar
LØSNING:

Dersom din nedlasting av HL2:EP2 enten går utrolig sakte eller ikke går i det hele tatt må du inn i mappa der hvor du har Steam, finne fila som heter clientregistry.blob, og slette den. Den inneholder informasjon om hvilke nedlastingsservere du bruker. Når du fjerner den vil Steam finne en annen server, som forhåpentligvis ikke er alt for belastet. Om det er en tilgjengelig server får du den.

:)

Prøver å laste ned HL2EP2 her, men jeg får beskjed om at serverene ikke har kapasitet og at jeg skal vente et par minutter. Jeg har venta i et par dager allerede og blir litt utålmodig. Flere som har problemet?

Takk for løsning. Burde kanskje ha lett litt selv etter en løsning, men...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...