pOOf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Enkelt og greitt, så ønsker jeg meg en slik kabel: Er det noen som vet om en nettbutikk som har en slik en? Gjerne med litt lengre ledninger mellom pluggene. Skal sikkert ikke være en vanskelig sak, men jeg har kikka litt, og prøvd og søke litt i diverse butikker. Tingen er at jeg ikke vet helt hva kabelen heter. Men er det noen som kan hjelpe meg? Hilsen Mari. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Bump. Ingen så vet noe? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Her fant jeg noe; link link2 Kunne ikke finne noen norsk sjappe i forbifarten, tror den ikke er så lett å få fatt på når jeg ser antall treff. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei, jeg har heller enda ikke funnet noen norsk nettbutikk. Heller ikke Expert eller Elkjøp jeg var innom kunne hjelpe meg. Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe fra utlandet egentlig. Vet du noe om butikkene du linker til? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dra innom clas ohlson og kjøp følgende: 1. Art. nr. 38-1236 2. Art. nr. 32-1387 For da tar du art. nr. 38-1236 og plugger inn i den ene ledige på 32-1387 Hvor mye enklere kan det bli? koster bare 100 kr. tilsammen. Hvis du skjønte hva jeg mente da.... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar. Men kan lyden gå begge veier i en slik kabel? Den hørtes kanskje dumt ut men. På en annen måte da: Er det samme om lydkilden kobles til hunnen eller hannen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har aldri hørt om enveis kobberleder... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hehe Nei, men da funker vel det da. Endret 16. oktober 2007 av Dubster Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 skal funke som bare det det. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 handle fra utlandet går som regel superfint. spesielt hvis pakken koster $4, da slipper du unna alt som heter toll og moms og fortolling og alt så det er bare å bestille. betaler du med Visa i tillegg, er du garantert å få varene. hvis ikke, er det bare å ringe Visa og si at en butikk har trukket beløp fra kontoen din uten at du har fått varen. da blir det fart i sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå