Gjest gutt 18 forvirret Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! I de siste ukene har jeg blitt godt kjent med ei jente på skolen. Vi har hatt en god del kontakt både via sms, msn og på skolen + div. I dag i pausa så valgte jeg å sette med et sted litt unna jenta, uten å mene noe negativt med det, etterhvert kom hu bort til meg og vi snakket lit. Pausa var slutt og hu gikk. Litt uti neste time fikk jeg ei melding om at jeg sendte så ubestemmelige signaler, og hu var forvirret. At jeg i det ene øyeblikket var utrolig koselig, mens i det neste øyeblikket ikke ville snakke med hu. Jeg forklarte at det ikke var vondt ment å ikke sette seg ved hu. Så mente hu at jeg var så sur og at hu ikke var ute etter noe mer enn et vennskap med meg, hvis jeg trodde noe annet. Da skreiv jeg at jeg hadde ikke trodd noe annet. Så var det litt frem og tilbake, og hu virka som a var blid igjen som før. Det jeg lurer på, hvorfor girer hun seg så opp for at jeg ikke satte meg ved hu i pausa? Er hun egentlig ute etter noe mer, eller bare sur for at jeg ikke satte meg ved henne. (Noe jeg ikke skjønner at hu skulle bli sur for) Forvirret gutt 18 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bestem deg heller for hva det er du vil og gå for det. Unødvendig å tolke signaler. Regner med at hun følte at du ikke likte å bli sett med henne. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det skal jo egentlig ikke være noe grunn til å hate dama bare fordi man ikke setter seg ved henne.. Og har hu ikke likt deg hadde hu heller ikke brydd seg.. prøv og se om hu ser litt mer på deg enn vanlig.. tipper hu prøver å få litt signaler fra deg for å selv se hva hu vil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå