Gå til innhold

NIFS -gruppa for seg som stammer!

Anbefalte innlegg

Usikker på om det er riktig kategori, men here it goes:

Norsk Interesseforening for Stamme (NIFS) er en landsomfattende organisasjon for personer som stammer og andre som er interessert i stamming. Foreningen har som formål å arbeide for å bedre situasjon for personer som stammer.

Jeg ble selv medlem i NIFS ved en ren tilfeldighet i fjor høst, og angrer ikke et sekund etter at kontigenten ble betalt inn.

Like etter jeg meldte meg inn i NIFS, var det et høsstreff på Voss, og der fikk jeg møte mange "likemenn" som slet med det samme som meg, stamming.

Var bla. annet en kar fra usa som holdt noen foredrag om stamming og hans opplevelser med stamming opp gjennom tidene.

Selv om NIFS ikke kan gi deg en kur på stamming, så foreslår jeg allikevel at de av dere som stammer, melder dere inn!

Hjemmesiden til NIFS(artig navn btw :)) er stamming.no, og selv om du ikke stammer, kan du gjerne sende videre linken til noen som stammer.

Og en siste ting: På Nordisk Stammtreff for litt siden ble det kommentert at NIFS trenger flere unge medlemmer.

Siden dette forumet har sin største aldersgruppe i alderen 16-20(om jeg husker rett) så satser jeg på mange nye medlemmer på neste treff ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...